Gå til innhold

Oppskrift på glutenfri kake i langpanne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått i oppdrag å bake en glutenfri kake i langpanne til et arrangement på skolen til datteren min. Jeg har aldri bakt noe glutenfritt i mitt liv, og har egentlig ikke funnet noe bra på nettet heller. Så da lurer jeg ganske enkelt på om noen har en god oppskrift å dele med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Toro sin langpanne sjokoladekake er glutenfri. Og den er veldig god :)

Skrevet

Toro langpannesjokoladekake med Toro sjokoladeglasur

eller

to pakker Mølleren brownies.

Begge er glutenfri, knallgode og enkle.

Skrevet

Det høres jo enkelt og greit ut midt i eksamensperioden ;) Takk!

Skrevet

Alle kaker kan fint lages glutenfrie. I alle matvarebutikker så selger de Toro sin pose med lys melblanding (glutenfri). Den står sammen med disse ferdigkakeposene. Det finnes en som heter kakemiks også, men den får jeg det ikke helt til med.

Posene er veldig enkle og smaker godt, men i tilfelle du vil lage noe annet så kan du bare erstatte det vanlige melet med det fra posen, være nøye med at ingen andre ingredienser inneholder gluten og ellers være veeeeldig nøye med at alt utstyr er ordentlig rent og holde vanlig mel, brød etc laaaangt unna :-)

Lykke til!!

Skrevet

Toro Langpannesjokoladekake (gud, for et langt ord, forresten!) er bare helt genial!

Skrevet

Takk for tipset, er jo godt å vite til en gang jeg ikke er så travel. Men hva annet kan inneholde gluten? Sånn med tanke på hygienen, altså? Er helt grønn på dette, jeg.

Skrevet

De fleste melprodukter inneholder gluten, som en hovedregel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...