*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Fikk første tantebesøket etter 5 mnd, så gikk det 3 uker, før jeg fikk neste besøk, men nå er det helt stopp igjen.. Snart 6 uker siden sist.. Ved forrige graviditet, så kom mensen regelmessig igang fra første blødning, den gang 8 mnd etter fødsel. Har dere slitt med uregelmessige sykluser etter fødselen, og når fikk dere isåfall tilbake mensen?
ღMadame_mim ღ Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Jeg fikk tilbake mensen 6 uker etter fødsel. Mistet melken etter 3 uker så var forberedt på at mensen kom til å komme tilbake fort. Nå har jeg bare hatt mensen en gang etter det igjen, men den kom på riktig tidspunkt i syklusen så det er mulig den er regelmessig med en gang. Jeg har alltid vært regelmessig, faktisk så regelmessig at jeg vet ca klokkeslett mensen kommer på!!
mammas skatter <3 Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 sluttet å blø ca 7 uker etter fødsel. fikk mens ca 8 uker etter fødsel. så gikk d 46 dager så gikk d 75 dager. så lurer virkelig på na syklusen. e bare redd den skal vare lenge og ikke har eggløsning slik som før e blei gravid å måtte ha hormonkur og sprøyte for å bli gravid.
Grand Old Lady Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 Fikk tilbake mensen akkurat en måned etter å ha stengt melkefabrikken (stengte ganske tvert), etter det har mensen vært regelmessig med 27 dagers syklus. Akkurat som før graviditet. Jeg er egentlig ganske overrasket over hvor fort alt kom i normal gjenge igjen!
hønny-bunny Skrevet 28. mai 2010 #5 Skrevet 28. mai 2010 Her er det helt uregelmessig om dagen,fikk mensen etter 6 uker,satte og inn spiral igjen,men mensen kommer og går i hytt og pine,måtte til og med ta graviditetstest for sikkerthets skyld forrige gang,da var jeg opp i 42 dager,normalt for meg er 28 dager som ei klokke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå