Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har det og hvordan kjennes de ut?

Jeg fødte barn nr 2 for 9 mnd. siden. I over en uke har jeg kjent så sykt masse fantomspark. Sånne små sommerfugl følelser/bobler som sprekker som man har før man kjenner skikkelige spark. Men det er usannsynlig at jeg er gravid. Greit det har vært noen ganger vi har "glemt" kondomen, men uansett hadde jeg jo blitt kvalm osv. lenge før jeg kjente spark :P

Andre som har det slik? Har kjent det flere ganger daglig og syns nesten det er litt ekkelt. Det kjennes akkuratt ut som en aktiv baby i et 14 ukers langt svangerskap. Begynner nesten å lure på om jeg bør kjøpe en graviditets test jeg, men det er vel bare fantasien som løper løpsk? Har ikke fått mens tilbake etter fødsel, kjente spark i uke 14 og uke 13 sist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde masse fantomspark de første månedene etter fødselen, men da kjentes det ut som slike spark jenta gav fra seg helt på slutten.. :)

Kanskje det er en liten en inni der? ;) Trenger jo ikke å bli kvalm selv om du har blitt det før..hehe..

Skrevet

Jeg har også kjent slike fantomspark i det siste. Jeg gikk til og med til det skrittet og tok en test selv om vi ikke har hatt sex uten kondom. Jeg ble rett og slett så redd av tanken å være gravid at jeg til slutt måtte roe nervene! Testen var heldigvis negativ men jeg kjenner enda sparkene og ikke noe mensen foreløpig. Er 7 mnd siden fødsel. Ta en test om det bare er for å berolige deg selv.

Skrevet

Jepp, fantomspark her også;) En merkelig følelse, første gangen lå jeg på magen og holdt på å sovne, så plutselig kjenner jeg SPARK, skikkelige spark. Fikk en alien-følelse, for jeg vet at jeg ikke er gravid.

Skrevet

Kjente samme greia sånn rundt 8-9 mnd etter fødsel. Som du sier de første "sommerfuglsparkene" man kjenner. Hadde ingen fantomspark før dette og ble veldig nervøs for at vi var på an igjen allerede. Måtte en test til for å roe nervene og den var negativ. Det gav seg igjen etter et par uker. Veldig merkelige greier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...