Gå til innhold

Andre som har kjent masse fantomspark?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan kjennes fantomsparkene ut?

Fødte barn nr 2 for 9 mnd. siden. I over en uke har jeg kjent så sykt masse fantomspark. Sånne små sommerfugl følelser/bobler som sprekker som man har før man kjenner skikkelige spark. Men det er usannsynlig at jeg er gravid. Greit det har vært noen ganger vi har "glemt" kondomen, men uansett hadde jeg jo blitt kvalm osv. lenge før jeg kjente spark :P

Andre som har det slik? Har kjent det flere ganger daglig og syns nesten det er litt ekkelt. Det kjennes akkuratt ut som en baby i et 14 ukers langt svangerskap. Begynner nesten å lure på om jeg bør kjøpe en graviditets test jeg, men det er vel bare fantasien som løper løpsk? Har ikke fått mens tilbake etter fødsel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde fantomspark i noen måneder etter fødselen. Kjente de til tider ganske kraftig. Rar følelse.

Men du kan jo teste deg om du er usikker. Man trenger ikke å bli kvalm ved hvert svangerskap vet du.

Skrevet

Si jeg hadde vært gravid da, da hadde jeg jo vært minst 12-13 uker på vei. Ville en test slått ut posetivt da?

Har fått vondt i korsryggen/ bekken også (sånn gravid vond). Men ingen andre symptomer, men har jo vært ganske frisk de to andre sv. også da, bare litt kvalm.

Nei jeg blir loverrasket om det virkelig går an å være gravid så lenge før man oppdager det, det er jo ganske uvanlig. Det eer el heller fantomspark som er vanlig?

Skrevet

Ja, en test ville slå ut dersom du er gravid.

Jeg vet ikke hvor vanlig fantomspark er, men du kan jo google det og se om du finner ut noe. Ellers så er det enklest å ta en test, så slipper du å lure.

Skrevet

Hadde litt etter andre fødsel. Syns det var verre med fantommelkelekkasje, i mange måneder etter tørrlagte pupper! :-)

Skrevet

Etter førstemann hadde jeg masse. Ikke fullt så mye etter fødsel nr 2, men de var det da også.

Skrevet

Husker at jeg hadde endel fantomspark i den tiden etter nummer 1. Har snakket med flere andre som har hatt det etter ca like lang tid. Kanskje det er vanlig?

Ville uansett tatt en test om det er muligheter for at du er gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...