Gå til innhold

Noen som har prøvd å bytte UL-dato?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og var de velvillige til å flytte datoen? Fikk brev der de hadde satt opp midt i ferien vår, da vi høyst sannsynlig er bortreist...er det best å bytte til tidligere eller senere på ordinær UL tro? (nesten uke 21 mot nøyaktig 17 uker...hva er best?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg ville byttet til 17uker. Jeg var når iv var akkurat 18uker.

Skrevet

da ville jeg kontaktet de så snart som mulig. jeg prøvde å bytte dato ca 1 mnd før. da var de oppbestilt i lang tid framover. men spørs vel hvor det er og når du spør?? ville nok heller tatt i uke 17?:)

Skrevet

Det gikk veldig greit for meg å bytte på St. Olav. Jeg fikk egentlig time 18+6, men måtte bytte til 19+6 på grunn av ferie. Jeg spurte om å få time før jeg dro på ferie (det vil si senest 18+2), men det var ikke mulig. Praksis der var at den skulle taes mellom 18+3 og 20+6. Vet ikke hvorfor det er litt senere på St. Olav enn på en del andre sykehus, men de er jo ledende i fosterdiagnostikk, så det er sikkert en god grunn til det :)

Skrevet

Takk for svar :) Da får jeg høre på ekspertene ved St.Olavs ;) Hvis det blir anbefalt mellom 18+3 og 20+6 så får jeg prøve å bestille meg time når jeg er 20+5! Ringer dem i morgen - kryss fingrene for at de får plass til meg når jeg vil det da :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...