Gulljentene Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Og var de velvillige til å flytte datoen? Fikk brev der de hadde satt opp midt i ferien vår, da vi høyst sannsynlig er bortreist...er det best å bytte til tidligere eller senere på ordinær UL tro? (nesten uke 21 mot nøyaktig 17 uker...hva er best?)
Christine209 Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Tror jeg ville byttet til 17uker. Jeg var når iv var akkurat 18uker.
<rose> Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 da ville jeg kontaktet de så snart som mulig. jeg prøvde å bytte dato ca 1 mnd før. da var de oppbestilt i lang tid framover. men spørs vel hvor det er og når du spør?? ville nok heller tatt i uke 17?
Miss Snow Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 Det gikk veldig greit for meg å bytte på St. Olav. Jeg fikk egentlig time 18+6, men måtte bytte til 19+6 på grunn av ferie. Jeg spurte om å få time før jeg dro på ferie (det vil si senest 18+2), men det var ikke mulig. Praksis der var at den skulle taes mellom 18+3 og 20+6. Vet ikke hvorfor det er litt senere på St. Olav enn på en del andre sykehus, men de er jo ledende i fosterdiagnostikk, så det er sikkert en god grunn til det
Gulljentene Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2010 Takk for svar Da får jeg høre på ekspertene ved St.Olavs Hvis det blir anbefalt mellom 18+3 og 20+6 så får jeg prøve å bestille meg time når jeg er 20+5! Ringer dem i morgen - kryss fingrene for at de får plass til meg når jeg vil det da :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå