Gå til innhold

hjelp meg litt da :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har to jenter, en på 3,5 og en på 10 mnd.Trodde vi begge var "mett" etter to. Men nå har vi begge lyst på en til. Men vet ikke om vi bare skal kjøre igang, eller vente ett år. Syntes det er veldig vanskelig å bestemme seg. Noen som kan bestemme for meg??:) Det passer jo ALDRI uansett..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var ikkje lett.. Ein må vel finne det som er rett for SIN familie.. Men selv har jeg to tette, og synst det skal bli heilt topp å få en liten nå når eldste begynner på skole og mellomstemann er fylt fire. Lurte veldig på å stoppe på to, men ville vel følt at det "manglet"en da. Denne gangen veit eg at det blir siste, har heilt roen på det, og gler meg over magen og den vesle som vi skal få kose med snart :)

Ps.De to søsknene gleder seg masse! Mellomstemann konkurerer stadig med storesøster og når jo aldri elt opp til hennes tempo og kontroll, det blir fint for han å få en å være stor i forhold til. Eldste var liten sist ho blei storesøster- denne gangen kan ho få med seg meir og få vere stor og hjelpe litt til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...