Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hi!

Jeg har en sønn på 2 år.Trodde etter han at jeg kansje blir førnyød med et men det har definitiv forandret seg(Spesielt etter jeg har mistet foreldrene mine). Jeg ønsker meg faktisk 3 barn! Og håper jeg får de. Du virker så flink til å spå. Håper du får litt tid til dette.Og tusen hjertlig takk på forhand! Har du evt. mulighet til å se kjønn? Jeg spontantaborterte i Mars i uke 8.

Jeg 02 12 76

Mann 28 12 77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flink å flink, er helt ny på det, så kan hende jeg ikke treffer som de andre flinke og erfarne her. :)

men kan prøve...

Jeg får opp at du er veldig opptatt av tradisjoner og slekt, og du vil gjerne at dine barn skal ha mange rundt seg hele tiden.. Kan det stemme? :)

Du har en stabil og god familie.

Jeg får opp at denne SA var tung for deg, men at håper om en ny baby redder deg. :) Du må bare slippe tak i de tunge og vonde tankene, for denne SA fører med seg noe godt til syvende og sist, og du er nå enda mer klar til å bli forelder enn sist :)

Jegt fikk opp tre barn på deg, enten at du får tre barn til, eller at det er tre tilsammen. :) får ikke opp kjønn akkurat nå :(

Skrevet

Takk for at du tok deg tid. Det stemmer nok det du sier at SA var veldig tungt.Ser du når jeg blir gravid på nytt?

Skrevet

Jeg får opp både 3 og 5.. Så kanskje om 3 eller 5 mnd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...