gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 er dette veldig forskjellig fra person til person? er ikke alle som kjenner alt, ingenting o.l? =)
Maewin Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Jepp, utrolig forskjellig. Noen merker symptomer veldig tidlig, andre går igjennom første trimester uten noe som helst. Vanligst tror jeg er at man merker symptomer rundt 5-6 uker, men noen er før og andre etter. Personlig har jeg symptomer, men tester fra helga viser negativt. Det eneste jeg vet er at jeg er superhormonell og har vært kvalm siden jeg våknet i morgest...
gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2010 ja, bgynner å lure litt her.. jeg har stikkninger under magen, litt uggen, tisser ofte nok=P men alle prater om såre brystvorter, det har ikke jeg.. men ett ømt bryst har jeg=P jah, lest innlegga dine.. trur du er gravid jeg men.. tatt test hvor det står gravid da? burde ta test morra=) når tenkt å teste igjen? ønsker deg lykke til=)
Maewin Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 Da kan det jo hende du har en liten spire som vokser, da! Bare prøv å slapp av og ikke test for tidlig.. da blir man vanligvis bare skuffa. XD Jeg tok en CB test på søndagsmorgenen, en sånn der det står digitalt gravid eller ikke gravid.. men den var negativ. Men etter all kvalmen i dag er jeg sannelig ikke sikker! Friker litt ut altså! Vi får krysse fingre og tær for det beste!
Slæsh84 Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 Jeg slenger inn en kommenar her,for jeg har et barn på 2år,har ikke tenkt å ha neste før hun er 4år.. Men på søndag var jeg kvalmen hele dagen,kasta opp en gang,hadde ikke feber. Hadde også stikkninger i magen. Det har fortsatt de andre dagene her og. Litt små kvalm,stikkniger i magen. I går ble eg rar i brystene. Og igår kveld fikk eg den samme følelsen som når eg amma snuppå mi. Akkurat som eg fikk melk liksom..Rart.. Tok test på mandags morgen,men den ble negativ,men jeg tror det kan være tidlig så den ikke slår ut. Jeg har aldri hatt regelmessig menstrasjon. Kan jeg være gravid med disse symptomene...
Maewin Skrevet 26. mai 2010 #6 Skrevet 26. mai 2010 Vel, jeg tok test på mandag, en uke etter IKM, og den var negativ, men på tross av dette er ektemannen min overbevist om at jeg er med barn.. noen produserer ikke hormonet som testes i samme mengde som andre, så ja, du kan i teorien fremdeles være gravid. En veldig lei situasjon å være i, jeg blir bekymret for meg selv pga sen mensen og at jeg følte meg så dårlig, men om jeg hadde kunne visst at jeg faktisk var gravid hadde jo saken vært annerledes.. da kunne jeg jo heller gledet meg over det, og i ditt tilfelle så kunne dere tatt stilling til hva som burde gjøres. Lykke til, du skal se det ordner seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå