Rotekoppen88 Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Far i huset har akkurat fått invilget yrkesrettet attføring fra NAV, dette ha egentlig kommet litt ut av det blå og plutselig kom spørsmåelt opp om hva med pappa permisjonen. Han skal i gang med studiekomp fra høsten av og kan jo ikke bare ta 10 ukers avbrekk. Noen som vet hva sjansene er for at jeg eventuelt kan overta hans uker. Dette er jo virkelig en mulighet for han og det er jo da dumt å kaste bort et år fordi han må passe minstemann på dagtid og pga av det ikke få studert nok til å bestå eksamen. Vil legge til at dette absolutt ikke har noe med at han ikke vil ha permisjon, Forrige permisjon delte vi i 3 så han var hjemme i over 4 mnd. Men som sagt så føler han veldig at han har fått en gullsjanse nå og er redd for å ødelegge den, og det er uaktuelt å måtte sende minstemann i bhg fra han er 8 mnd, så i såfall må han jo bare avbryte studiet.
Jenny-penny Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Da vi fikk snuppa for 5 år siden var mannen min student. Jeg fikk da fra Aetat(NAV) overført ukene til meg. Får håpe det fortsatt fungerer slik.
Rotekoppen88 Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2010 Ja jeg har hørt om flere som har fått det igjennom for noen år siden, men lurer på om de har blitt strengere på det området nå.
♡ A & E ♡ Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 En venninne av meg studerte og far som jobbet fikk permisjonen (vet ikke hvor mye...) Det var 2009/2010.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå