moota m storebror&lillebror Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Blir ikke displayet fort ødelagt? Sikler så fælt på en til nokia. 5230???? eller noe, men er redd for at displayet kommer til å knuse om jeg har den i lommen uten beskyttelse.
Lene~mor til tre Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Jeg har og har hatt den i 2 år, den har ikke blitt ødelagt enda selv om den har fått en del hakk og riper o.l, til og med mista`n i asfalten/gulvet et par ganger også hehe
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2010 Hva slags tlf har du? =)
Lene~mor til tre Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 Sony ericsson, er ikke helt sikker på hvilken modell. Er ikke sikkert den er til salgs på markedet engang, for 2 år gamle telefoner er jo liksom helt ute ifølge butikkene hehe. Lurer på om den heter K850i... Den er vel ikke 100% toutch mobil, for den har taster også.. den har ikke kun skjærm som iphone f.eks men jeg må bruke fingrene å trykke på skjærmen for å komme inn på menyer osv Var veldig slitsomt med sånn telefon i førsten, men når man er blitt vant til det er d helt greit hehe.
moota m storebror&lillebror Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2010 Jeg går nok for en ny nokia når jeg en gang faktisk får meg til å kjøpe ny =) Prøvde sony-ericson en gang, og den var grusom! For meg som var vandt med nokia i alle fall hehe =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå