Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste at du skulle gifte deg i Spania og ser at du nå har kommet hjem :) Hvordan føles det? :)

Klem

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira06
Skrevet

Tusen takk:)

Herlig å være gift *s*

Litt stress ble det, ettersom vesla ble skikkelig syk den natten vi skulle reise. Så vi endte opp på sykehuset i stedet for Gardermoen. 41 i feber, oppkast og diare, men sykehuset sa at det kun var en virusinfeksjon. Ble heldigvis bedre ganske raskt. Skulle dratt torsdag, men endte opp med å dra lørdag. Så ankom Spania kun et par timer før bryllupet. Heldigvis var det kun oss og forlovere, så hadde ikke planlagt de helt store greiene.

Gleder du deg til det blir din tur? (Hvis jeg ikke husker helt feil, så leste jeg et sted at du skulle gifte deg om 2 mnd?)

Skrevet

Oi, såpass ja.. stakkars liten! bra det ordnet seg til slutt :) Ja, jeg gleder meg veldig, men gruer meg litt også ;) Skulle gjerne reist bort vi også, men får meg ikke til å gjøre det pga mine og hans besteforeldre som gjerne vil overvære bryllupet vårt. De er så gamle og skrøpelige, så de må nesten få gleden av å være tilstede! Blir vel uansett en knall dag :)

Hvordan feiret dere?

Gjest Kira06
Skrevet

Skjønner godt at du gruer deg litt også:) Vi bestemte oss først for et vanlig tradisjonelt bryllup med hvit kjole, tre retters middag og taler. Men ukene etter hadde jeg nesten mareritt om å gå opp midtgangen i kirken, så vi fant ut at vi heller ville gjøre det på vår måte.

Så vi bestemte oss for å gifte oss i Sjømannskirken i Marbella. Kun min mann, datter og våre forlovere med sine partnere. Så vi hadde en kort sermoni i kirken, før vi fikk vafler og kaffe i hagen. Deretter dro vi på hotellet for å slappe av og dusje, så tok vi på litt mindre pyntet klær og spiste middag på en restaurant på stranden.

Ikke noe standard bryllup akkurat, hadde til og med på meg en turkis kjole. Men akkurat slik vi ønsket. Alle som føler at de ble snytt for et bryllup, blir bedt på en uformell hagefest hos oss mot slutten av sommeren. Da skal vi sette opp telt i hagen, bestille tapas og en ordentlig bryllupskake:)

Skal dere ha "full-pakke" bryllup?

Skrevet

Gratulerer som fru!!

Skrevet

Det hørtes skikkelig romantisk ut, spør du meg :) Jeg har også skikkelig angst for å gå ned kirkegulvet..hehe.. Det er egentlig bare det jeg gruer meg til! Vi har ordnet det sånn at vi ber bare nærmeste familie til middag og kaffe, åsså har vi en stor vennefest på kvelden. Vi fant ut at det ble litt mer avslappende og ikke fullt så stivt som et vanlig bryllup:) Det blir jo på en måte full pakke, men under litt løsere rammer! Passer oss begge veldig bra.

Gjest Kira06
Skrevet

Hørtes veldig koselig ut! Jeg tenker det viktigste er at man gjør det på den måten man selv ønsker. I den store sammenheng så betyr jo tiden etter bryllupet mer enn selve festen:)

Skal sende deg gode tanker ang det å gå ned kirkegulvet*s* Masse lykke til med planlegging og selve dagen!

Skrevet

Det har du helt rett i ;) Tusen takk for lykkeønskninger! Det blir nok en gledens dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...