Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Jeg har akkurat blitt sammen med typen, og til tider kan jeg bli i tvil om han når han sier småting som jeg ikke liker... Jeg har bare en dårlig magefølelse på ham og når jeg tar det opp med ham pleier det som regel å ordne seg.. Men er det ikke sånn når man er sammen med noen og er lykkelig, stoler man på den personen 100%??? Han stoler på meg, jeg stoler ikke helt på ham, hvorfor??
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Slik hadde jeg også det i begynnelsen, jeg ble veldig usikker på han. Han sa masse fantastisk, samtidig som han sa mye annet rart også som jeg tvilte på. Men når jeg sa at jeg tvilte, så kunne han bevise hver eneste ting han sa, og han står for det han sier.. Han er litt kverulant og flink til å prate for seg. Men jeg lærte han å kjenne og jeg føler meg 100 % trygg på han nå. Han var bare ikke så redd for å vise sine dårlige sider med en gang. Jeg har funnet ut at han hadde mye mer selvtillit enn meg, dermed ble jeg veldig usikker. Men han viser seg å være mer og mer fantastisk som tiden går. Vi har vært sammen i 4 år. Jeg vet ikke om det er sammenlignbart, men det kan komme av at du ikke kjenner han godt nok.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 jeg ble bedratt av en eks når jeg var 20 år, og han mishandlet meg også.. kan det være årsaken til jeg er så skeptisk?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 helt klart! man vil bli veldig var og kanskje analysere situasjoner og ting som blir sagt litt for ofte. Men hvis han er i stand til å forklare på det du tviler på og at du tror på det og ikke minst at han står for det han sier, så er det et godt tegn. Når begynte de virkelige dårlige sidene å vise seg i ditt forrige forhold da? De fleste menn er gode og snille, men det er klart at noen kvinner har en tendens til å falle for samme type mannfolk. Jeg vet ikke om du har vært i noen forhold etter det forholdet hvor du ble mishandlet?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #5 Skrevet 25. mai 2010 Jeg knep ham i at han kommenterte et bilde på internett, på msn siden hans,. da det kom opp når jeg trykket på hans profil på msn, da hadde han kommentert en stygg dame om puppene hennes, at de var fine.. Og han vet jeg har komplekser for mine bryst og han har alt sagt han liker store pupper.. Så benektet han det hele og sa det må ha vært kompisen hans som gjorde det, jeg har bare latt saken gått.. Dette liker jeg ikke:(
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #6 Skrevet 25. mai 2010 selvsagt lyver menn om slikt, fordi de ikke vil ha sure miner fra dama si. Hvis han hadde innrømmet det, så hadde du vel klikket helt. De fleste menn synes at også andre kvinnekropper er fine, helt normalt. Men selvsagt trengte han ikke kommentere det. Er dere unge?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #8 Skrevet 25. mai 2010 Høres veldig umodent ut å skrive kommentarer om pupper i en alder av 30. Selvfølgelig syns menn at pupper og romper er sexy uavhengig av alder, men å skrive kommentarer på slike bilder, syns jeg rett og slett er umodent. Det er slik 20 år gamle gutter gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå