Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kom kvalmen da. Er 6+2 idag.. Er allerede lei kvalmen. Hehe. Men har dere noen smarte tips mot kvalme? Har googla det og funnet masse, men hva er det egentlig som hjelper? Sure grønne epler og saftis hjelper, men kan jo ikke leve på det framover. Spiser kjekse før jeg står opp også men hjelper lite. Så noen med smarte tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg funket syrlige ting og det å spise ofte, lite og lett. Gjerne hver 2. time. Jeg blir faktisk mer kvalm, jo lenger det går mellom hvert måltid.

Ingefærte (fersk) gjorde ikke kvalmen verre ihvertfall ;)

Skrevet

Jeg hadde hjelp av sånne akupunkturarmbånd som presser på et punkt på håndleddet ved forrige graviditet. De får du kjøpt på apoteket. Det, og Lovehearts-sukkertøy... ellers er jeg mye bedre når jeg har sovet tilstrekkelig, og spiser veldig jevnlig.Litt ekkelt, men: drikke farris og rape opp luften har også hjulpet :)

Skrevet

Fikk samboern til å reise å kjøpe frisk drops, og det hjalp det! :)

Prøver å spiser oftere også.

Funket det armbåndet da? Eller er det ikke vits i å prøve det? Skal prøve lovehearts!

Takk for tipsene :)

Skrevet

Ingefær skal visst være veldig bra, så lenge man takler smaken. På invandrer butikk får man kjøpt ingefær med sukker , som kan spises som sukkertøy..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...