zassy☆ Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Ser du har begynt å spå her du også, så bra! Jeg skal på et jobbintervju nå på torsdag, har du lyst å se hvordan det går? Kan gi deg tilbakemelding så fort jeg vet selv Ellers lurer jeg på om du ser noe ang graviditet og kjønn? Takk hvis du har lyst og tid! Klemklem
lille.pudding Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Spå og spå.. Er ikke helt sikker på om jeg får det til, men er jo en del jeg har fått opp som passer. Men synes det er veldig vanskelig med kjønn på baby, og få opp dato og mnd osv.. Det første jeg fikk opp når jeg leste jobbintervju var at du vil bli tatt veldig godt i mot der. De kommer til å sette veldig pris på dine kvalifikasjoner, og kommer til å sette pris på at du er så interessert i å lære nye ting og er åpen for nye kunnskaper.. ha som innstilling at "kunnskap er ikke tungt å bære" Er dette en jobb der du jobber mye med mennesker? Du passer hvertfall til denne jobben! Får opp tre barn på deg, men synes det var vledig vanskelig å finne noe :/ Sorry.. ;o Ser du noe forresten på meg ang. graviditet? Du er flink til å finne ut sånt
zassy☆ Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2010 Øvelse gjør mester, og hvis du har fått gode tilbakemeldinger er det bare å fortsette! Håper du har rett ang jobb! Ønsker meg den så veldig!! Skal ha det om kunnskap i bakhodet ja, og vise meg lærevillig - og det er jeg jo Det er en jobb med mange mennesker ja. Skal si fra på torsdag hvordan det gikk da Gøy at du fikk opp tre barn iallefall, det er det jeg ønsker meg selv om kjæresten sier han bare vil ha to Jeg er syykt trøtt i kveld, så du får ta det jeg sier med en klype salt, synes det er vanskelig med tidsperspektiv selv, men ser fortsatt (jeg har sett før på deg sant?) at du blir gravid innen 2010. Tror det blir etter sommeren, men skal ikke si det for sikkert, tror du blir gravid på høst/vinter - akkurat nå er det oktober/november som utpeker seg..men jeg har en følelse av at det egentlig vil gå raskere enn dette..hmm..jeg er som sagt trøtt Tror du kan bli en del dårlig i begynnelsen av svangerskapet, litt plaget med kvalme, men dette blir bedre. Du har vel ikke tilfeldigvis tvillinger i familien? Akkurat her og nå ser jeg to gutter..men kan være de kommer tett også. Ser helst på kjønn etter at du har blitt gravid Takk for at du så på meg!
lille.pudding Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 Så gøy, ja du mååå si ifra på torsdag. Haha, så gøy at du nevner tvillinger, Kjæresten min har ei tvillingsøster, og på pappas side er det to tvillingjenter, ås har jo egentlig på hver side. Men kunne godt klart meg med en jeg da hehee
zassy☆ Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2010 Morsomt at du har tvillinger i familien, det har jeg også Kanskje jeg bare fikk opp at du har det i familien da Da har jeg vært på intervjuet..men ble litt skuffet. Du hadde veldig rett i alt du skrev altså, de tok meg godt i mot og va positive til meg og slik, men det er bare snakk om en slags "praksisplass", mulig jeg tar den for å komme meg inn på markedet, men jeg har såå lyst på en vanlig jobb med vanlig betalt nå. Så føler meg litt sånn.. tom nå..sukk :S Men tusen takk for at du så på meg, og føler at du traff. Føler du noe på om jeg kommer til å få fast jobb etterhvert hvis jeg tar denne praksisplassen? Er så redd kjæresten ikke vil begynne å prøve å få baby i juli likevel hvis jeg enda ikke har fått jobb til da..og tar jeg denne praksisen skal den vare i 3 måneder. Men på den positive siden så virket de kjempegreie og som et veldig godt miljø og sånn type jobb jeg har lyst på da. Prøver å være glad, men kjenner jeg er litt skuffet og motløs! Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå