Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 ...men er dessverre forelsket i en annen mann enn min egen Denne andre mannen har sin egen kone og barn - jeg har mann og barn. Med andre ord en håpløs situasjon. Likevel smelter jeg fullstendig hver gang han sender meg en søt sms, eller rett og slett bare ser meg dypt inn i øynene. Vi har kysset hverandre ved et par anledninger, og oppfører oss som fjasete tenåringer når vi treffes. Neste uke skal jeg på stuudietur, med overnatting. Lang historie kort - dit skal også denne mannen. Stoler ikke på meg selv, eller han, når vi omgåes.. burde jeg holde meg hjemme?? For å sikre at jeg ikke gjør noe jeg kommer til å angre på?? Det hører vel med til historien at jeg og min mann mer eller mindre er ferdige med hverandre, men bor fortsatt sammen (har ikke fått solgt hus....) Men jeg ønsker jo ikke å såre han likevel... Av respekt til han, så bør jeg jo ikke rote meg bort i en ny allerede nå!! Min nye flamme sier at han er ferdig med sitt ekteskap, at han har sagt ifra til kona at han ønsker å bryte ut, men at hun ikke takler det særlig bra.. slik at det tar litt tid. Men kan jeg vite at dette er sant?? Kanskje er det bare noe han sier for å "få fart" på en flørt mellom oss??
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Håper du finner ut av det. Vil bare gi deg et råd. Som ofte viser seg å være tilfelle: første forelskelse etter brudd varer som regel ikke lenge... det er jo en grunn for at det heter rebound-girl/guy Men kjenner følelsen og forelskelsen....kos deg med det...hvem vet...det kan jo en gang bli dere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå