Venter på vesle jenta! Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Er det mulig å bli så trøtt så tidlig???? Er helt skutt, gjesper så tårene triller. Føles som om jeg går rundt som en sombie!?!?! Fire uker i dag....
En Prins + Prinsesse Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 HELT enig..... er ca 5 - 6 uker, å gjesper som er gris!!!! På jobben begynner vel alle å lure når jeg gjesper hele tiden
Lova Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Hehehe, "gjesper som en gris", nå har jeg hørt det også Jeg har det helt likt. Er 8 uker og 3 dager i dag og er grusomt trøtt. Er i tilegg hjemme med en aktiv liten tass på 19 måneder, så det er ikke mye jeg får gjort...:S Før gjorde jeg husarbeid når hun sov, men nå legger jeg meg på sofaen og sover isteden. Pleide å trene nesten hver dag, men det har jammen ikke blitt mye av det i det siste heller...Håper det hjelper etter 12 uke...
håp76 Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 Jeg er blitt bare trøttere og trøttere. Er nå 11 + 3. har hørt noen er trøtte t.o.m. 4. måned. Men kvalmen har bedret seg, og det er bedre å vræe trøtt enn kvalm.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 25. mai 2010 #5 Skrevet 25. mai 2010 Jeg ble kjempetrøtt da jeg var 4 uker på vei. Det var det jeg virkelig skjønte at jeg var gravid i tillegg til uteblitt mens, så da var det bare å løpe og kjøpe testen;) Og siden har jeg gått rundt som en zombie, med noen få gode dager innimellom. helt forferdelig å være så trøtt når man har baby i hus. Håper det går over når jeg kommer til 2. trimester slik som forrige gang. Da fikk jeg plutselig massevis av energi!
Gjest Skrevet 25. mai 2010 #6 Skrevet 25. mai 2010 Tror det er individuelt, men veldig normalt Har vært konstant trøtt siden 4+4 og er nå 9+2. Er ikke drømme situasjonen ettersom jeg jobber med pasienter og gjesper konstant. Legen sa det går som regel over i 2 trimester. Min søster gikk det over etter 20+0, håper det gir seg før den tid for meg. Lykke til med spiren og at trøtheten gir litt slipp
nyrestein Skrevet 25. mai 2010 #7 Skrevet 25. mai 2010 Er litt over seks uker på vei, og stuuup-trøtt!!! Denna gangen er jeg kvalm i tillegg, ikke så trivelig. Sliter med matlyst, rett som det er, må jeg bare løpe på toalettet.. ugh!! Tips til å korte ned på kvalmen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå