Gå til innhold

Så trøtt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å bli så trøtt så tidlig????

Er helt skutt, gjesper så tårene triller.

Føles som om jeg går rundt som en sombie!?!?!

Fire uker i dag....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HELT enig..... er ca 5 - 6 uker, å gjesper som er gris!!!!

På jobben begynner vel alle å lure når jeg gjesper hele tiden :P

Skrevet

Hehehe, "gjesper som en gris", nå har jeg hørt det også:)

Jeg har det helt likt. Er 8 uker og 3 dager i dag og er grusomt trøtt.

Er i tilegg hjemme med en aktiv liten tass på 19 måneder, så det er ikke mye jeg får gjort...:S

Før gjorde jeg husarbeid når hun sov, men nå legger jeg meg på sofaen og sover isteden.

Pleide å trene nesten hver dag, men det har jammen ikke blitt mye av det i det siste heller...Håper det hjelper etter 12 uke...

Skrevet

Jeg er blitt bare trøttere og trøttere. Er nå 11 + 3. har hørt noen er trøtte t.o.m. 4. måned. Men kvalmen har bedret seg, og det er bedre å vræe trøtt enn kvalm.

Skrevet

Jeg ble kjempetrøtt da jeg var 4 uker på vei. Det var det jeg virkelig skjønte at jeg var gravid i tillegg til uteblitt mens, så da var det bare å løpe og kjøpe testen;) Og siden har jeg gått rundt som en zombie, med noen få gode dager innimellom. helt forferdelig å være så trøtt når man har baby i hus.

Håper det går over når jeg kommer til 2. trimester slik som forrige gang. Da fikk jeg plutselig massevis av energi!

Skrevet

Tror det er individuelt, men veldig normalt

Har vært konstant trøtt siden 4+4 og er nå 9+2. Er ikke drømme situasjonen ettersom jeg jobber med pasienter og gjesper konstant.

Legen sa det går som regel over i 2 trimester. Min søster gikk det over etter 20+0, håper det gir seg før den tid for meg.

Lykke til med spiren og at trøtheten gir litt slipp :)

Skrevet

Er litt over seks uker på vei, og stuuup-trøtt!!! Denna gangen er jeg kvalm i tillegg, ikke så trivelig. Sliter med matlyst, rett som det er, må jeg bare løpe på toalettet.. ugh!!

Tips til å korte ned på kvalmen??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...