Gå til innhold

Har noen målt hCG nivået sitt???

Mamma`n til Ole Kristian

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:)

Har hatt 14IVF tilsammen og er nå gravid for 2ndre gang i mitt liv, dvs. på søskenforsøk nr. 9. Målte hcg på rd 16 og rd 20. Har ikke målt etter dette. Gidder ikke.....er ikke noe jeg kan gjøre skulle noe galt skje likevel. Er i uke 7 nå og skal på UL neste mandag......spennende :-))) Håper jeg ser noe lite som blinker...

Ja i dette svangerskapet hadde jeg temmelig høye hcg-verdier:

6+0 (19000) og 6+3 (35412). Min gyn sa at så høye verdier tydet på FEMLINGER!!! Kan tro jeg var en smule nervøs før UL.....:)

Men uansett; det er ikek så nøye om verdiene er lave eller høye; det viktigste er om stigningen dobler seg på 3 dager. Hvis den gjør det så er det mest sannsynlig i skjønneste orden med den lille:) Da jeg hadde exu i april-09 hadde ejg på 6+0 1080 i hcg og når jeg hadde MA i juli hadde jeg 18000 når jeg var 7+0, men under disse svangerskapene rakk jeg aldri å mple stigning med 3 dagers mellomrom...... Vil også si at det er viktig å måle med 3 og ikke 2 dagers mellomrom fordi det er ikke alltid det dobler seg på 2 dager og at det bare trenger en ekstra dag. Vet det er mange som blir unødig nervøse når de mpler med 2 dagers mellomrom og så får de beskjed om lav stigning og den 3. dagen er det doble likevel......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...