<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 hei.. jeg lurer på når du ser en ny graviditet på meg? og evt hvilket kjønn? vi begynner prøvingen i juli. ser du en annen jobb på meg i fremtiden? jeg er født 040786 og heter renee maria lurer også på om du kan se om jeg vil komme noen vei med forsikringssaken etter bilulykken. med tanke på min nakkeskade.
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 25. mai 2010 dytter* er så spent på svar:)
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2010 opp igjen:) er så spent.. du er jo så flink!
lille.pudding Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 Hei : beklager tregt svar, men bruker tid på hver enkelt Angående graviditet ser jeg at du er veldigfruktbar, så tror ikke det kommer til å bli problemer for deg kanskje et par- tre PP må til. Får opp en gutt. Er du veldig sta og står på ditt ganske ofte? Et tips om det stemmer, slipp stoltheten din noen ganger, det skader ikke å ta feil (aner ikke hvorfor dette kom opp) hehe. Ellers føler jeg at du er veldig fornøyd med hvordan ting er akkurat nå. Får ikke noe spesielt opp angående jobb desverre
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2010 herregud så morsomt!!! du er virkelig flink!!! når det gjelder fruktbarhet har du veldig rett, vi er VELDIG fruktbare i familien.. det har aldri vært et problem for noen av oss jentene i familien! har veldig guttefølelse selv:) ja jeg er ekstremt sta:) og er halvt portugisisk så har nok også desverre fått det sydlandske temperametet til min far.. stakkars min samboer, jeg bruker opp all min tålmodighet på alle andre, så til han er det bare en stump av en lunte igjen:) jeg er også veldig fornøyd med hvordan ting er om dagen, vi skal gifte oss i august, så er veldig spent. og har begynt i ny jobb for ikke så lenge siden, trives godt der. det eneste jeg tenkte på med jobb i fremtiden er at jeg ønsker å jobbe med funksjonsemmede.. så ser ikke for meg å bli der jeg er nå for alltid.. men stortrives, og har ikke planer om å bytte før evt. "drømmejobben" skulle dukke opp:) tusen takk for svar.. ble virkelig imponert!!
lille.pudding Skrevet 25. mai 2010 #6 Skrevet 25. mai 2010 hehehe, så gøy Ble litt skremt selv nå, for jeg er helt ny på dette. Er nesten så jeg tror jeg bare finner på ting, for jeg aner ikke hvor jeg tar det fra.. men gøy at det stemte Lykke til med prøvinga!
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 26. mai 2010 takk:) gir deg tilbakemelding om hvordan det går! gleder meg til tiden fremover..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå