Gå til innhold

Jeg klarer ikke mer snart....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føles ut som jeg er på tur å dø.

Er så lei all krangling med min eks. Lei advokater. Lei av barnevern mangelen på barnevern, familievernkontor og alt papirarbeid.

Lei av å aktivere voldsalarmen, lei av timesvis lange samtaler hos politiet. Lei av å leve i frykt. Lei av å må bortforklare ting for barna. Lei av å bli redd av truslene hans.

Jeg klarer snart ikke mer. Hva har jeg gjort for å fortjene dette tenker jeg?

Jeg vil bare leve et liv. HA et liv. Grille. Gå på fjellturer. Legge barna. Gi av meg selv til andre. Gjøre andre glade.

Huff måtte bare få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke la ham drepe all gleden du også opplever i en hverdag.

Skrevet

Huff har en utrolig drittdag i dag.

Alt jeg gjør fr han vite. Alt jeg skriver på facebook får han vite. Jeg har mest lyst til å slette hele vennelista mi som jeg vet er felles venner.

Eller blir det for drastisk.

å jeg er så lei meg nå sitter bare og gråter.

Faen ta dette skulle jo bli en fin dag.

Skrevet

gjør som jeg gjorde lag en ny facebook side som ikke er søkbar og legg til bare mennesker du stoler på.

Eller du kan slette de feeles vennene deres og gi beskjed om grunnen er fordi noen hele tiden informerer exen din om hva du skriver og gjør og iden du desverre ikke vet hvem må du slette de alle.

Eller la være å skrive noe der.

jeg skjønner det må være fryktelig slitsomt å leve med men du må prøve å ikke la han styre deg meg redsel. for da vinner han

Skrevet

Vite når jeg legger barna, at eldste stakk av, hvor jeg er til enhver tid, at jeg kom for sent og hentet gutten fra sfo, at jenta mi dro uventet hjem sammen med ei venninne og at ene uteble fra fotballtrening.

At jeg ikke møtte på foreldremøte og at jeg ikke har skrevet meg opp på dugnadslister i bhg.

Han vet til og med ting bare noen få venner vet og noen ting som har kommet i posten.

Jeg kjenner det rakner for meg snart.

Skrevet

39 mail har han sendt til meg i dag. Jeg har svart på 11.

Jeg har til og med oppsøkt psykolog for å få det på det rene at det ikke er meg det er noe feil med. Man begynner jo å tvile på seg selv.....

Finnes det støttegrupper på nett eller noe.... noen som vet hvor man kan ringe for å få vite noe....eller bare prate....føler jeg har brukt opp vennene mine på denne dritten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...