Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 noen som har noen tips om å fjerne appelsinhud?
bunnie Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 matis ice cold slimming duo, trening, slank deg litt og spis sunt. Tro meg det hjelper!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 La meg se... Jeg veier 51 kilo (168 cm), løper 1 time hver dag, drikker to liter vann om dagen, spiser veldig sunt. Jeg har prøvd matis ice cold slimming duo og talløse andre produkter, brukt ultralyd-behandling, tatt jevnlig lymfedrenasje, og tatt fett vekk-sprøyte (lipolyse). As we speak, sitter jeg med anti cellulite-truser fra Scala bio-fir. Like forbannet knudrete på lårene. Lykke til.
Voyeur Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 Tights eller lange skjørt. Dempet belysning på badet. Brunfarge demper effekten.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #5 Skrevet 25. mai 2010 Åh, hjelpe meg 17:18 :-) Jeg er sikker på at de knudrene er veldig små, og at du ser råsprek ut!!!! Det er som resten her skriver, trening og sunt kosthold. Massasje av området, drikk mye vann, unngå det som får huden til å se gusten ut og bli slapp ("usunnhetene"; alkohol osv.), kos deg i sola. Når du dusjer veksle på iskaldt og varmt vann, etterpå så masser inn krem. Kna så det gjør vondt. Lykke til ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå