Gå til innhold

juli prøvere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei.. så moro å se deg her inne da:) skal dere på med nr 2 dere også eller? ja det er en spennende sommer dette her.. både prøving og bryllup:) gleder meg veldig til bryllupet!! hmm.. gaveønsker ja.. til nærmeste familie har vi sagt penger, men ellers ønsker vi oss eller kanskje mere jeg;) interiør ting.. lysestaker, løpere, pynteting(veldig glad i engler) liker også litt sånne ting som kan se litt "gamle" ut om du skjønner:) osv... vi har liksom alt av sånne ting man vanligvis ønsker seg i et bryllup!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:) Vi har bestemt oss for å prøve på nr 2 fra september av.. Ønsker en god sommerferie hvor vi skal pusse opp (begynner på det andre barnerommet i sommer :) ), kose oss med Hedda, kunne grille og drikke vin, delta på sommerfester osv uten kvalme og mange spørsmål. I tillegg var det så fin tid å få barn på, slik som Hedda og Felicia er født.. .Var så kjekt med barnehagestart og permisjonen min, så derfor venter vi til etter ferien.. Skjer det før, så skjer det. Men prøver fra september av.. (HYSJ HYSJ, ikke si til noen.. :D ) Forstår dere er skikkelig klare også? er så spennende! Er vi heldige å treffer på første forsøk, er termin i starten av juni.. :) Ståle er jo så søt, spurte Hedda i stad hvilken farge hun mente lillesøster/bror skal ha på rommet sitt.. :)

Da har jeg mange ønsker å gå etter, tusen takk! :)

Har dere forresten fortalt familien at dere prøver?

Skrevet

så spennende.. da kan vi jo gå gravide sammen da:) skal ikke si noe jeg! vi har ikke sagt til så mange at vi skal prøve nå. har liksom bare sagt at vi vil ha et nytt barn når vi er gift. men klaffer det nå i juli er jeg helt nygravid i bryllupet:) så vi får se.. blir spennende. jeg er veldig klar og har vært det en liten stund, men har ventet pga. bryllup, og at jan-øyvind ikke hadde helt lyst før. nå er han endelig på gli så da smir jeg mens jernet er varmt hehe:) og ifølge mine beregninger skal jeg kanskje forhåpentligvis akkurat ikke bli dårlig i bryllupet men kanskje sånn en uke etter.. hehe.. så får håpe det går. klaffer det nå blir det april termin på oss. da kommer jeg til å ta permisjon ut april 2012, legger av litt penger fremover:) også kommer jan øyvind til å bli hjemme mai, juni og litt av juli, og så går jeg ut i ferie.. så skal vi ha dekket opp frem til barnehagestart i august!

Skrevet

Det kan vi! Lunsj-møter og slikt! :)

Vi har ikke brukt noen form for prevensjon siden januar, har bare vært meget forsiktig. Det har jo tydeligvis gått bra.. :)

Tenkte å kjøpe noen ELtester, jeg har vondt ved EL tider, men det varer i flere dager.. er det normalt? ALdri hatt vondt ved EL før, bare de tre siste syklusene...

Hehe! SMi mens jernet er varmt ja! Ståle virker veldig klar, overraskende nok. Veldig innstillt på at september er første prøvemnd, så han utfordrer ikke det.. FInt å ha en plan til barnehagestart! er ikke bare bare å få dette til å gå i hop hele tiden, er så mye å tenke på!

Skrevet

jeg har vondt ved EL innimellom.. varierer litt, tror det er normalt. har kjøpt noen EL tester, gleder meg til å få bruk for de:) er bare litt over 2 uker til EL. det blir spennende! jan-øyvind har vært så opp og ned, så fort det har vært en litt tøff natt med felicia så mener han at vi ikke skal ha fler, hehe.. men nå er han endelig inneforstått med at spiralen er ute, og det virker som han gleder seg nå. er jo så mange rundt oss som har fått barn nå.. 5stk på 1mnd! nesten så jeg får melkespreng vettu, når jeg ser de små. helt villt at det går ann å bli så klar som jeg er nå. ukene har aldri gått så treigt før. får håpe det klaffer fort for oss begge!

Skrevet

Kjempe spennende! Naboen vår hadde termin tidligere i uken, og blir trolig satt igang i dag. I tillegg har de ei lita jente på snart 3 år som Hedda elsker å leke med. Gøy med nabobarn i sånn ca lik alder.. Øm det går på første forsøk vil jeg ha termin rundt 6 juni (litt ivrig - må sjekke div kalkulatorer...). Ståle er veldig klar for å sette i gang, og har et lite ekstra håp om at det skal bli gutt denne gangen. Spennende å se hva han "får til"... ;) SKal følge med deg her inne, se om du kommer med noen symptomer allerede nå i juli.. :)

Skrevet

hehe... jeg driver også å sjekker kalkulatorer her.. hvis det klaffer på første her så blir termin 12 april:) nå er det ikke lenge igjen til EL her altså.. ja skal si ifra om jeg føler noen symptomer tidlig.. husker jeg fikk veldig ømme pupper sist! så vi får se:)

Skrevet

Naboen fikk babyen sin i natt! :) gleder meg sånn til det er min tur! Husker nesten ikke hva slags symptomer jeg hadde sist jeg.. men var heldilla på toffiefee, mozell og røde plommer! Spennende å se om det blir noen dilla nå...

Skrevet

hadde også dilla på mozell:) og grønne epler, slush... og på slutten melkesjokolade.. blir spennende å se hvordan det blir neste gang! møtte venninna mi igår som har en liten sønn på 1mnd.. herregud det river i eggstokkene vettu hehe!!!

Skrevet

Naboen vår fikk baby på lørdag, holdt den i går.. 1 dag gammel, husket nesten ikke hvordan det var å holde en baby igjen, men som det lugget i eggstokkene ja!! Gleder meg sånn, går fort til september, om 2 mnd går vi for å holde tanta borte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...