Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere peiling på hvordan en går frem da? Må vi søke noe på nytt, eller er det bare å ta kontakt med avdelingen hvor vi gjennomførte de "normale" forsøkene?

Vet jeg må være ferdig med amming før vi setter igang igjen, andre gode tips og råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere har egg på frys, er det som regel bare å ringe inn og si at du ønsker fryseforsøk. Så plotter de deg inn der det er plass ut fra syklus etc. På St.Olav må man ha sluttet å amme og de ville at syklusen skulle være i gang igjen. Men kan vel være litt ulikt fra sykehus til sykehus.

Hvis dere ikke har noe på frys og må gjennom ordinært forsøk, er jeg ikke sikker på rutinene, dessverre. Å ta kontakt med avdelingene er vel uansett første steg.

Skrevet

Hei!

Jeg hører til Riksen og hadde ingen fryseegg igjen.

Jeg måtte sende inn en søknad (trenger ikke henvises av lege) som inneholder en uttalelse om at forholdene er de samme og at man ønsker søskenforsøk. Forsto det sånn at de ønska kun at man hadde slutta og amme før prøvestart. Ikke nødvendigvis når man sender inn søknaden.

Skrevet

Jeg var i Porsgrunn, og bare ringte dem. Trengte ikke noe nye papirer, fikk resepter i posten:) Måtte være ferdig med amminga men jeg ammet ikke så var i gang under ett år etter fødselen:)

Skrevet

Jegholder til i Hgs. og der må en være ferdig med amming, ellers er det ingen ventetid. Bare å ring inn mens....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...