Nå er vi seks:) Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Er det mulig? Eldste sønnen vår er 3 år, lillemor er 1,5 og tvillingene er 7 mnd gamle. Det har vært så mye hele tiden, så vi har rett og slett satt dåpen litt på vent. Men nå begynner ring å "roe" seg. Vet at vi får lov av kirken til å ta alle på en gang, men fikser vi det? Må jo ha endel hjelpende hender isåfall=) Hva hadde dere gjort? Tatt alle på en gang også ferdig med det, eller tatt 2 om gangen f.eks...? Hmm..
Gjest irismor Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Tror jeg hadde satset og tatt alle 4 på en gang. Klart dere fikser det :-) Så slipper dere unna med ett selskap.
Gjest Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 slik eg ser det så står valget mellom 1stor fest eller 2store festar...så sånn sett veit eg at eg ville valgt å ha ein stor. Er jo berre å få fadderar til å hjelpe til med ungane. Og det blir vel ikkje fleire gjester om ein samlar alt? Billigare vil eg tru det blir og.
Nå er vi seks:) Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2010 Det er sant, det blir jo bare mer jobb med 2 fester..Lurer på hva de sier når jeg ringer å vil døpe 4 stk på en gang. Hehe. Kanskje de tror jeg tuller:)
erteposen + 4 Skrevet 25. mai 2010 #5 Skrevet 25. mai 2010 God ide! Ta alle på en gang, og dere har jo vel faddere som hjelper til. Bestill mat. Vi hadde festen hjemme siden det er minst stress mht. barna og soving, men fikk mat på døra.
Gulosten™ Skrevet 25. mai 2010 #6 Skrevet 25. mai 2010 Utrolig artig variant da Snakk med presten, kanskje dere får ha dåp alene den dagen? Allier dere med faddere, kanskje ungene kan ha 2 hver, som har "ansvar" for barnet den dagen. Som kanskje kommer til dere og kler på barnet "sitt", som gir gave til barnet sitt - tenker det blir bra skremmende hvis man skal kjøpe gave til alle 4 barna...
Marbella Skrevet 25. mai 2010 #7 Skrevet 25. mai 2010 Ta alle på en gang:) dere har jo faddere som kan hjelp til under kirken ....jeg døpte min 6 åring og min 5 mnd gammle baby, 6 åring sto på en krakk og bøyde seg over døpefontenen.......
Gjest Skrevet 25. mai 2010 #8 Skrevet 25. mai 2010 Tøft! Kjør full pakke - alle på en gang! Hjelpende hender må du sørge for at fadderne har. Lykke til! Gleder meg til å høre referatet!
-Rime- Skrevet 25. mai 2010 #10 Skrevet 25. mai 2010 Ta alle på en gang om det er mulig, men kan jeg spørre hvorfor dere ikke har døpt før.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå