Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Tenkte å servere kyllingsalat med brød i et lite selskap jeg skal ha på fredag,og trenger tips og inspirasjon:-) Det jeg tenkte å ha oppi er:isbergsalat,mais,paprika,tomat,rødløk,egg og reddiker..Men føler det mangler noe.. Så,er det noen gode forslag ute og går?:-)
blomstre Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Denne så god ut: http://www.tine.no/104779.cms Pleier selv å lage pastasalat alá denne: http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift2118967487.asp Har kyllingen i salatan da, ikke ved siden av. Kutter ut selleri for det er jeg ikke så begeistret for... og har cashewnøtter istedenfor peanøtter.
erteposen + 4 Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Vi hadde kyllingsalat i helgen og i den var det svarte, små bønner, vårløk, babyspinat, melon, avokoado og agurk uten skall. Ellers lager jeg ulike varianter, men ikke den du har tenkt. Kanskje agurk? En type salat til t.d. rukkola eller spinat?
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 Liker litt enkel salat jeg da så jeg bruker å ha i isberg, paprika, agurk. maiskorn, dulcita tomater, kylling og ost oppdelt i terninger Også pleier jeg å bake foccacia brød til å ha med siden av
Gjest Skrevet 25. mai 2010 #5 Skrevet 25. mai 2010 min er mektig, men veldig god: Pasta, grillet kylling, mais, agurk, scherrytomater, rødløk i tynne skiver, div salatblader,paprika, fetaost i terninger og soltørkete tomater i olje (tøm bort oljen fra fetaosten og fetaosten) til slutt: et halvt glass pesto som du blander i hele salaten. Ser litt klissete ut, men er virkelig deilig! Server med hvitløksbrød:-) Nam nam nam!!!
Krystallglass Skrevet 25. mai 2010 #6 Skrevet 25. mai 2010 Lagvis: Diverse salatblader Agurk CherryTomater Søtpaprika Rød løk Litt ost og pastarør på toppen namm...
TA 1980 Skrevet 25. mai 2010 #7 Skrevet 25. mai 2010 Den jeg spiser no inneholder: Mais,cherry tomater,isberg salat, annanas, rødløk, agurk, feta ost,pasta rør, Rød og gul paprika, grilla kylling og stekt bacon.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 25. mai 2010 Glemte å skrive agurk og rokkula(?).. Fine forslag forresten!:-)
♡ A & E ♡ Skrevet 25. mai 2010 #9 Skrevet 25. mai 2010 sukkererter, blomkål, agurk, ananas, druer, brokkoli? Synes det er godt å blande inn litt creme fraiche i også
bondeknøl Skrevet 25. mai 2010 #10 Skrevet 25. mai 2010 Jeg lager med forskjellige salater, ruccola og flere forskjellige, røde og grønne og oppi har jeg cherrytomater agurk mais salatbønner fetaost kylling/pasta
Brillefint - Jadda! Skrevet 25. mai 2010 #11 Skrevet 25. mai 2010 Salatfavoritten min for tiden er: Crispisalat Ruccola Avokado Mango Rødløk Søte cherrytomater (lurer på om de heter ducati-tomater? Er i allefall fortsatt festet til "kvister") Pinjekjerner Fetaost Vinagretta (vet ikke om det er slik det skrives) som dressing. Denne må du prøve en annen gang! Mango er kjempegodt i salat. Sikkert den du har i sikte også
Seven Skrevet 25. mai 2010 #12 Skrevet 25. mai 2010 Isbergsalat e.l. Ruccola Rød løk Cherry tomater Krutonger med hvitløk Kylling Balsamico-dressingen fra Idun Enkel og god. Please, dropp mais og paprika :-)) Det er så kjedelige ingredienser! Mange flotte forslag over her med litt overraskende og "freshe" ingredienser.
solita 06 Skrevet 25. mai 2010 #13 Skrevet 25. mai 2010 Brillefint mmmmm denne så god ut! Og mye freshere enn 80-talls fella issalat, mais, paprika og dvaske tomater... Men hver sin smak :-)
Studine mevik Skrevet 25. mai 2010 #14 Skrevet 25. mai 2010 Jeg bruker mye hjertesalat og ruccola sammen med agurk, tomat, paprika og mais som basis. Utover det putter jeg oppi det jeg har i kjøleskapet. Hvis jeg bruker kylling så skjærer jeg kyllingfilet i terninger og marinerer før jeg steker og avkjøler, det blir mye bedre enn pella grillet kylling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå