Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 1mnd siden vi flytta inn her å kjellerstua har frem til nå fått være veldig ensom. Jeg har spakla litt der nede, men det har vært alt som har blitt gjort.

I dag har faktisk mannen begynt å pusse taket og i morgen skal han fortsette med det + at han skal spakle enda mere! Og vi fant en sånn sovesofa som vi vil ha på finn 2år gammel, nesten ikke brukt (ser nesten ny ut) også RØD da. Jippi... så nå blir det full fres og jobbing for gubben hele uka sånn at vi blir fort ferdig. For jeg kan jo ikke gjøre noe handikapa som jeg er =P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I gang etter bare 1 mnd, det må jo være kjempebra! Etter 1 år så hadde jeg endelig greid å bestemme meg for hvor sofan i stua skulle stå... ("du, jeg lurer på om vi ikke skal ommøblere litt i kveld jeg kjære"... kniis han må ha vært forelsket som lot det passere).

Skrevet

Jeg er sånn at at jeg tenker lenge på hvordan jeg vil ha det også når jeg endelig har bestemt meg så går det superfort å få ting gjort.

Skal sies at vi er utålmodige sjeler begge to, så helst skulle vi vært ferdig med kjellerstua for 2uker siden. Men det gikk jo ikke! Så nå håper jeg at vi er ferdige før 16.juni, siden vi sannsynligvis får besøk langveis fra ca 17.juni.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...