Gå til innhold

Vesla på 10 mnd tror det er morgen kl.04 - hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å bli sprø, vesla våkner for dagen kl.04-05. Hun vil gjerne sove en liten lur i seks-sju tiden igjen, men da er jo jeg lys våken (og sulten) etter å ha vært oppe og styra i flere timer.

Noen som har opplevd det samme i denne alderen og har noen råd? Hun sover to lurer på dagen, ca. en time hver gang. Hun er umulig å holde våken lenger enn kl.18.30, da er det bare gråting. Skulle gjerne prøvd å legge henne senere, men har ikke hjerte til å holde henne våken når hun gråter og gråter og bare vil sove.

Sukk, trøster meg med at det ikke er noen tenåringer som frivillig står opp kl.04...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er 9 måneder og trur det samme, har trodd det ganske lenge i grunn. Om eg gir han melk når han våkner i 5 tiden sovner han som regel igjen, men prøver så godt jeg kan å la være.

Har i det siste prøvd å bare ta han opp å tro at det er morning, i håp om at han legger seg tidligere på kveldene. Er et problem hjemme hos oss!

Vi får bare håpe og tru at det er en fase de går gjennom som går over :)

Skrevet

Hjelper å høre at man ikke er alene! Jeg prøver å få henne til å sove igjen etter amming, og hvis det er før kl.04 pleier det å funke. Senere en det blir det bare turning i senga, så da står vi opp og lager frokost.

Alt er jo en fase med babyer, men når man sitter der grytidlig og klamrer seg til kaffekoppen føles det som det aldri kommer til å gå over...

Skrevet

Kjenner igjen den følelsen ja :-)

Skrevet

Jeg skrev et innlegg om akkurat dette tidligere idag, så du er ikke alene nei. Her er det morgen kl. 05. Jeg prøver meg på en snuoperasjon de neste dagene, håper det funker. Men det har nå vært sånn her i flere mnd, så vi får nå se.. :)

Skrevet

Vår er også 10 mnd og våkner kl 4-5 hver mårra. Vi begynte med å gi flaske i senga med en gang hun våkna. Før hu rakk å begynne å skrike og turne rundt. Så sovna hu igjenn og sov gjerne 2-3 timer til... Hu våkna nok av at hu var sulten da. Er jo ca 10 timer siden sist hu fikk i seg noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...