blomstre Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Skal på fæst! Skal man kle seg enten i svart eller i hvitt eller helst i begge deler? Har jo svart kjole og svarte sko... løpe å kjøpe et hvitt sjal kanskje?...
Villa Perlesukker Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Åååå får jeg være med thihi.... Jeg hadde ikke brydd meg om et sjal...kanskje en hvit veske? Men helsort er også stilig... Eller hvite tynnstrømpebukser og hvite sko haha... Kommer litt an på hvordan settingen er ellers...hva er meningen med festen?
It's all about me Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Ja hadde gått for en hvit stilig partyveske, og kanskje noe hvit pynt i håret.
blomstre Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2010 Jubileumsfest. Vet en del av gutta stiller i smoking - så da må jeg jo matche de! Hvite knestrømper tenker jeg hadde gjort seg til min knelange kjole :-) Hm... har sort veske også, så kanskje jeg bare skal kjøre helsort gitt.
blomstre Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. mai 2010 Det kan være fornuftig, for her har det jaggu blitt iskaldt igjen!... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå