Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Ifølge nettavisene er det nå slutt med stringtrusa. Trist, for jeg har skapet fullt! Må jeg nå slutte å bruke dem? Vil jeg bli ledd ut om jeg viser meg i dem heretter? Har alltid syntes det er så deilig å bruke dem, kjenne når stroppen liksom gnager litt inn i rumpesprekken. Litt ubehagelig, men kjempedeilig på samme tid. Jeg kommer til å savne dem!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 String bryr jeg meg katta i. Aldri brukt dem og synes de er gørrstygge, men tai-trusene derimot savner jeg voldsomt. Gode tai-truser i svart og fast bomull er det beste som går an å bruke, men det er visst umulig å få tak i lenger.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Det har da vært slutt på disse en lang stund nå har det ikke? Synes de som har stringtruser henger igjen på 90-tallet. ufyselig....
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 Hmm, stringtruser er bare deilig. Får nesten orgasme når jeg bruker dem. Men det er sikkert ganske uhygienisk.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #5 Skrevet 25. mai 2010 Stringtruse bruker hver dag her unntatt om natten Det mest behagelige i verden spør du meg
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #6 Skrevet 25. mai 2010 Takk og pris!! Stygge og disgusting er de...
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #7 Skrevet 25. mai 2010 Stygge bare hvis du ikke har en pen rumpe. Noe sier meg at 15:30 ikke har det. Synd for henne, men vi andre kan fortsatt bruke stringtrusene våre, og de vakre sprettrumpene!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #8 Skrevet 25. mai 2010 hahaha.. enig med 15:31 her Tenk å gå rundt i en stooor bestemortruse, og du ser tydelig trusekanten rundt rumpen! det er stygt det! Og trusa skal jo byttes hver dag og som regel så tørker folk seg i ræven etter ett dobesøk, så hva er uhygenisk og ekkelt med en truse man vil skjule?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #9 Skrevet 25. mai 2010 Er vel bare reklamefjas for å lure oss til å skfite trusegarderobe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå