Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #51 Skrevet 25. mai 2010 Verste bryllupet jeg har vært i var da jeg ble plassert laaaangt unna alle jeg kjente, og måtte sitte sammen med en familie med to små barn som ikke kunne sitte i ro.. Hadde samboeren min vært med hadde det straks vært bedre, men han var på jobb.. Det samme skjer i år, han er borte når vi er bedt i bryllup, og siden bruden er mitt søskenbarn, så må jeg nesten gå.. Men gruer meg! Bryllup er romantisk og koselig, en dag man ønsker å dele med den man er glad i! Brudeparet er jo alikevel opptatt av andre ting!
Tokatter_USA Skrevet 25. mai 2010 #52 Skrevet 25. mai 2010 Det er helt vanlig å grue seg til bryllup. Men man går likevel.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #53 Skrevet 25. mai 2010 HI her med oppdatering... Typen skal sitte sammen med meg Han ringte meg og sa han hadde snakket med bruden, så han skulle sitte sammen med meg :) Overlykkelig!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #54 Skrevet 25. mai 2010 Hm. Jeg skjønner at du var nervøs, men at din "type" faktisk velger å sitte med deg framfor brudeparet hvor han er forlover, syns jeg er utrolig dårlig! Jeg hadde blitt dritskuffet om min forlover ikke satt med meg.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #55 Skrevet 25. mai 2010 Hvorfor dritskuffet om ikke forloveren sitter sammen med deg? Er det ikke fortrinnsvis brudgommen du skal sitte sammen med?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #56 Skrevet 25. mai 2010 Så bra:) Jeg har selv en samboer med sosial angst og vet hvordan det er. Jeg hadde taklet det fint å sitte alene men han hadde nok vegret seg for å dra. Og det hadde jeg respektert. Alle er forskjellig og takler ting forskjellig, det ser ut som de over her har glemt det. Tror ikke de som svarte deg har serlig empati fordi de ikke klarer å forstå. Men de som lever med dette i det daglige forstår deg godt, og det er de du skal høre på Kos deg i bryllupet da:)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #57 Skrevet 25. mai 2010 Jeg hadde blitt om mulig enda mer brydd og sjenert dersom samboeren min måtte forlate sin "forlover-post" ved brudeparets bord for å passe på meg... Du er ikke ti år, vel?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #58 Skrevet 25. mai 2010 Erm ja, det er helt normalt at forloverne sitter sammen med brudeparet. Ofte vil du da ha hennes forlovers mann til bords. Er du helt asosial? Er da bare hyggelig å bli kjent med nye folk, vel? Jeg har gått i bryllup der jeg ikke har kjent en kjeft. Gikk så fint atte.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #59 Skrevet 25. mai 2010 ehhhh... nei typen min snakket med bruden og han skulle ikke sitte med de uansett pga bordet var fullt den andre forlovren skulle sitte der..
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #60 Skrevet 25. mai 2010 Drit i alle surpompene, HI. De prøver bare å blåse på glørne.. Så fint at du får sitte sammen med han! Da slapp du all angsten! Ha en kjempegod tur og kos dere masse i bryllup!!!! Ååh, kunne ønske jeg kunne reist i bryllup i England... Tenk for en opplevelse da!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #61 Skrevet 25. mai 2010 Ja bryllupet er i Yorkshire, det er nydelig der.. Ute på landet, og skal bo på flott hotell med sånn 4-posters bed Romantisk!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #62 Skrevet 25. mai 2010 I alle bryllup jeg har vært i så har samboer/kjærest til forloverne sittet sammen med forloveren. Jeg hadde bedt typen min snakket med brudparet for å høre om ikke jeg kunne sittet sammen med han. Hadde det ikke latt seg gjøre så hadde jeg ikke gått i bryllupet der jeg ikke kjente noen. Men så kommer det jo litt an på hvor lenge vi hadde vært sammen, hadde det kun vært snakk om noen mnd så hadde jeg nok ikke dratt i bryllupet.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #63 Skrevet 25. mai 2010 Helt enig. Synes det er fantastisk på flere plan dette.. Både det at man MÅ sitte sammen, og fordi ett voksent menneske ikke kan engelsk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå