Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyst å se på meg?

Når gravid? Og kommer min kjære til å fri snart?

280384 meg

020776 han

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Monca :)

Må bare spørre - har dere litt problemer med å bli gravide? Får opp det at dere har prøvd i en stund, men nå vil ting løsne fremover.

Ved at du retter energien din i en retning, at du er målrettet gir snart resultater for dere. :)

Tenk litt igjennom hvordan du har levd livet ditt de siste mnd. Er det noen forandringer du kunne gjort med tanke på det å bli mer fruktbar?

Får opp også at du må ta det mer med ro. Følg med på tegnene kroppen din gir deg.

Får opp en gutt på deg, ksnskje det blir det i første runde! ;))

Og ja, mannen din kommer til å fri.. får opp tallene 5 og 8, så vet ikke om det er om fire eller 8 mnd, eller om det er i august ;) blir spennende å se!

Skrevet

får opp tallene FIRE og 8 skulle det stå ;)

Skrevet

Tusen takk for at du tok deg tid!

Ja vi har vært prøvere lenge! 2.5år har vi ønsket oss en liten en...

Om det er noe jeg kunne gjort annerledes? Trur ikke det. Men jeg har gjort forrandringer i livet mitt.. har startet og gå ned i vekt. Og har nådd 15kg.. Lever sunnere og trener. Så det er jo en forrandring da.. hehe

Ellers skal jeg til rønkten av eggledere på Torsdag, og når mensen kommer igjen da, så skal jeg begynne på eggløsnings sprøyter.. Så det blir spennende!

Gutt har jeg alltid trudd selv også! Litt redd for tvillinger...

Blir spennende og se om han frir.. Er jo lov og håpe.. Han vet VELDIG godt at jeg føler det er på tide stakar.. hehe

stoor klem til deg..

Skrevet

Da var det nok de forandringene du allerede har gjort jeg så :D

Masse masse lykke til. Du får gi meg beskjed om det er en liten prins det blir ;)

hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...