Gå til innhold

Gir bort gutteklær, men ingen vil ha de. Noen som kan si meg hvorfor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje de er redde for å få foten din med på kjøpet :-) ? He he, foten din er med på ene bildet.

Neida, spøk til side, kanskje det er fordi det ikke er så mye klær, slik at 150,- til porto blir for mye? Klærne ser litt slitt ut på bildet men slik ser de jo ofte ut hvis man ikke går til bryet med å stryke de (og det gjør jo ingen, bortsett fra min engelske svigermor..)

Men jeg er ikke den typiske målgruppen til gi-bort klær, jeg er altfor glad i å handle, så se hvilke andre responser du får, sikkert noen her som er interessert.

Skrevet

Hehe. ja jeg så at foten var med etter annonsen ble lagt ut ;)

Ja har tenkt på det at folk kanskje syns det er lite klær i forhold til porto. Jaja, får se om noen vil ha ellers går de til fretex eller lignende.

Skrevet

Vanskelig å si. Kan jo være dette med mengde klær i forhold til porto. Selv kjøper jeg aldri klær brukt, så jeg er ikke i målgruppen uansett. Kanskje du får mer napp ved å henge opp en lapp på butikken og si at det er gratis mot at de kommer og henter?

Skrevet

Hmm... synes da ikke at det var lite klær til 150 kr!?!

Veldig snilt av deg å gi bort klærne da, de ser jo veldig pene ut.

Selv er jeg, som de sier ovenfor, veldig glad i å handle så jeg er nok ikke i målgruppen din. I tillegg begynner nok klærne å bli små for min lille gosse.

Jeg skjønner ikke hvorfor ingen har tatt kontakt med deg!

Skrevet

Er du på facebook, så har de fleste steder grupper for kjøp-salg-bytte av ting. Legger du ut på ditt lokalsted, så får du lokal kunde som slipper porto :-)

Skrevet

Send dem til Fattighuset! Det er det jeg gjør med barneklær jeg ikke trenger, og de blir veldig glad for det. Da må du dekke porto selv, men gjør en god gjerning samtidig.

Skrevet

Står på nettsiden deres at de har inntaktsstopp. De tar altså ikke imot mer nå pga plassmangel.

Gjest Kira06
Skrevet

Tror kanskje en av grunnene kan være fordi det ligger ganske mye barneklær på finn til salgs.

Jeg har kjøpt litt klær, og er super fornøyd med det jeg fikk. Så kan absolutt anbefale folk å gjøre det. Disse små vokser jo så fort, så håpløst mye penger går bort i klær.

Jeg tenkte endel på hvor selgeren bodde når jeg skulle handle, slik at jeg kunne dra for å titte på klærne før jeg kjøpte dem. Så kanskje endel andre tenker slik også?

Skrevet

Du kan jo gi de til en barneklinikk i nærheten. Jeg har tenkt at når vi er ferdig med klærene vi har selv skal de doneres til barneklinikken på haukeland.

Skrevet

Jeg hadde mer enn gjerne tatt i mot/betalt for frakt, men desverre blir det litt i minste laget for mini :-/

Han er straks på vei inn i str 80, så da blir det bortkastet..

Er også alt for glad i å handle selv, men brant meg mye på det med jentungen, kjøpte mye som jeg aldri fikk brukt, eller gjerne bare brukt en-to ganger, så med lillebror går det i mye arveklær, gidder rett og slett ikke bruke en haug med penger på klær han knapt rekker å bruke..

Skrevet

Jeg sendte dem mail for å høre om de ville ha babyklær likevel og det ville de gjerne da de har mange gravide brukere. Så send dem en mail du, de ble i alle fall veldig glade for den gigantiske esken jeg sendte dem :D

Skrevet

Send de som A-post det koster 60kr for alt under 1kg. Og det der er nok under 1 kg. Skulle det bli litt mer kan du sende i to pakker. For alt under 350gram koster ca 25. Bare en tanke :)

Skrevet

Enten er folk skeptiske til at noe gis bort, eller så er de kresne på ting til barna sine og vil helst kjøpe selv.

Jeg har fått alt av klær etter en venninne som er et år foran i løypa, og er kjempeglad for det. Har kun kjøpt noen småting på syv måneder, og er glad for å spare miljøet og dessuten slippe å bruke tid i butikker. Jeg har prøvd å hinte til venninner at jeg gjerne tar imot brukt, men har fått liten respons. Vi lever dessverre i et bruk og kast-samfunn.

Gode tips du har fått med fattighuset og porto. (Brevpost er billigere enn pakkepost fordi pakker er forsikret hvis de skulle komme bort.) Håper dette ikke stopper deg fra å gjøre det samme senere!

Skrevet

Fretex tar vel i mot og går til en god sak:)

Skrevet

Da fikk jeg endelig gitt bort. Til noen som samlet inn til asylmottak. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...