Gå til innhold

42 laaaaange dager igjen.æsj!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det 42 dager til jeg har termin, det virker ulidelig langt frem i tid.

Frem til nå synes jeg tiden har gått altfor fort, men nå virker det som om det er en evighet til Lille kommer.

Fler??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også 42 laaaaaaange dager igjen i dag! :-) Jeg synes det har gått sakte hele svangerskapet jeg da, men så har det vært et tungt sv.skap.

Plutselig er babyen der, 42 dager er jo egentlig ikke mye....Og om 2 dager er vi høygravide :-)

Skrevet

32, og babyen føles bare lengre og lengre unna:)

Men prøver å bruke dagene til hyggelige og rolige aktiviteter, og ikke slite meg ut eller gjøre ting som er vonde for bekkenet, så kommer man seg gjennom en dag av gangen, og håper å føde et par uker før termin:)

Skrevet

49 dager igjen her... :/ Og de går ikke akkurat fort! Begynner jo å bli ferdig med alle forberedelser , og alle ting til babyen er kjøpt inn... Så nå går det i sneglefart fremover...

Håper på fint vær fremover da, så det går an å kose seg litt ute og ikke bare sitte inne og vente :)

Skrevet

Det verste er at det godt kan gå 14 dager mer enn det igjen. Særlig hvis du er førstegangs.

Skrevet

jeg har 90 laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange dager igjen jef...:-/ og jeg har vært dødslei siden jeg visste jeg var gravid (ikke planlagt). Gleder meg til babyen kommer da!:-)

Skrevet

Jeg syns også det var lenge med 40 dager. Men så plutselig var det bare 30 dager igjen, og det var sånn: Baby her i huset....om en mnd. Ueeeh!!!

Da syns jeg tiden kunne gå litt saktere. Og tiden fram til fødsel gikk sånn passelig fort syns jeg.

Hadde termin 2. januar, og hadde IKKE hast med at han skulle komme i jula, så var derfor jeg ikke stresset.

Måtte gå en uke over termin, men det også gikk greit syns jeg. Var verken skikkelig lei eller ikke klar når han endelig kom.

Skrevet

Kan dere ikke kose dere siste dagene i "frihet" istedet ?? ;))

Gå på kino, restaurant, sov, bad, etc

Jeg er bare 11 uker på vei... Er litt for dårlig til å nyte graviditeten enda, men har ikke noe ønske om at tiden skal rase avgårde mot jul. Den kommer fort nok uansett... :-o hehehe

Gleder meg til stooooor mage og deilige spark :))

(Joda, jeg kommer til å få fæl bekkenløsning ++, men det er verdt det!)

Og før noen kommenterer på det jeg har skrevet; jeg HAR allerede 3 barn, så jeg vet hva jeg snakker om!

Med 1. barn var jeg fødeklar når jeg var 5 mnd på vei... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...