Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Denne rare sentimentaliteten man har når barnet fyller år? Eller tror dere det føles sånn, når barnet er 20. Og hva med 40 og 60? http://homlepongane.blogspot.com/2010/05/det-begynte-som-en-spk.html
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Roer seg litt etterhvert. Det som blir etterhvert er at en selv blir smertelig klar over sin egen alder, og at tida flyr alt for fort. Grå hår får man også etterhvert på toppen, og rynker. Gruff...
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Jeg vet ikke for har ingen selv enda, bare en på vei, men min mor har det ikke gått over for i alle fall. Nå er snart mitt yngste søsken 18 og kan tenke meg hun får en reaksjon på det, nett som hun har fått på oss andre. Og ikke minst når jeg flyttet ut, eller når andre store ting har skjedd i livene våre, alltid en sånn mammareaksjon Egentlig ganske koselig da.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 Jeg tror kanskje fødselsdager er viktigere for foreldrene, enne for de som faktisk har bursdag.
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2010 Ja, det er jo det:) Koselig altså! Kanskje ikke rart at man blir litt sentimental på årsdagen til en så stor hendelse:)
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 25. mai 2010 heh, det har jeg ikke helt troen på;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå