Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Noen som har smakt denne? Får meg ikke til å tro at denne kan være noe god. Kanskje fordi jeg er gravid, men nærmest så jeg brekker meg av tanken...
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Pizza med biff og bernaise er nydelig, aldri prøvd peppes variant med pommes frites i tillegg, men det er helt sikkert ikke grusomt:)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Har prøvd pizza med bernaise, men ikke med pommes frites. For min del er det ikke en favoritt, det går ned, men jeg kjøper det ikke frivillig - spises kun om det er den eneste muligheten og sausen allerede er på pizzaen. Men det er jo en smakssak som alt annet. Pommes frites er jeg svært lite glad i, sånn i utgangspunktet - så det hadde neppe gjort bernaisepizzaen til en større favoritt - hadde vel heller gjort at jeg mislikte pizzaen sterkere enn jeg i utgangspunktet gjør.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 spiste den i går!!! overaskende GOD!! de kommer jeg til å bestille flere ganger
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #5 Skrevet 25. mai 2010 Wow, flere med positive erfaringer altså. Kanskje prøve den på pizzabord om anledningen byr seg da, så en slipper sitte stuck med en hel pizza om det ikke går ned.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #6 Skrevet 25. mai 2010 pizza med biff og bearneise er uuuutrolig godt!! -Har ikke smakt med pommes frites da.. Men bare et tips: Spør om å få sausen ved siden av, kan bli veldig fettete ellers. Kos deg med namme pizza da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå