Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Fant nettopp ut at min realtivt nye kjæreste tenner på litt "uvanlie" ting. Blandt annet liker han å si/få høre litt vel dirtye ting i senga. Type "nå skal jeg knulle deg ditt lille ludder". Mulig jeg er prippen da... men er dette vanlig? Aldri vært borti det før.. Hva hadde dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Like vanlig som det er uvanlig. Folk tenner på alt mulig rart, og det er like store forskjeller mellom hva vi tenner på rent seksuelt som det er på hva vi foretrekker å spise på en lørdagskveld. Akkurat det med "dirty ord" kunne jeg nok ha tatt ganske fint - og jeg hadde ikke gjort så veldig mye annet enn å forsøke å leve opp til hans seksuelle drømmer og fantasier. Ønsker jo å tilfredsstille partneren min, og det ville ikke vært det største offeret, selv om det ikke er noe jeg tenner på. Hva du bør gjøre er jo et annet spørsmål igjen, dersom det er totalt uaktuelt for deg at han sier slike ting, og for deg å si slike ting tilbake, får dere jo bare ha en åpen dialog om det. Mener allikevel at det ikke skader å prøve, for partnerens del. Lykke til:).
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Dere må jo finne et samspill i senga som begge trives med og tenner på. Hvis det er ok for deg å bli kalt ludder så kan du godt la ham prate sånn til deg. Hvis det føles galt så skal du si ifra. Hvis han vil at du skal si tilsvarende ting til ham gjelder samme "regel". Gjør det som føles bra, si ifra hvis du er ukomfortabel:)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 jeg hadde ikke likt å bli kalt ludder av kjæresten min under sex... så jeg hadde sagt ifra på en ordenltig måte og fortalt at for meg er det skikkelig turn off... og da er vel vitsen borte.. sikkert mye annet han liker som ikke føles feil.. Ikke alle fantasier kan bli oppfylt.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #5 Skrevet 25. mai 2010 Det er jo ikke rart i det hele tatt! Faktisk ganske så normalt, vil jeg si. Å tenne på bleier og tissing, det er rart (i mine øyne, i alle fall), å snakke dirty er vel noe av det mest uskyldige man kan tenne på. Men så digger jeg å bli snakket dirty til da, altfor lenge mellom hver gang det skjer :-S
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #6 Skrevet 25. mai 2010 Enig med ano over, ikke det rareste å tenne på akkurat. Tror det med dirty talk er ganske vanlig jeg, ihvertfall etter min erfaring. Om det er greit for deg kan han vel få holde på, om det blir turnoff eller ubehagelig får du ta det opp med ham.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #7 Skrevet 25. mai 2010 Jeg hadde gjerne sett at typen min drev med litt dirtytalk til meg når vi hadde sex....
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #8 Skrevet 25. mai 2010 Dirtytalk i senga kanvære moro det, men å la han kalle meg ludder m.m er HELT uaktuelt!! Syns begge parter skal holde seg fra å kalle hverandre fornærmende ting. -Hva får man egentlig igjen for det da?
Ikkelektuell Skrevet 25. mai 2010 #9 Skrevet 25. mai 2010 Hva får du egentlig igjen for å mene noe om hva andre folk skal kalle hverandre i senga?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. mai 2010 #10 Skrevet 25. mai 2010 DU synes- men hva om de involverte synes noe annet da?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #11 Skrevet 25. mai 2010 HI her. Tusen takk for svar Tar gjerne imot flere Er ikke det me dirty talk jeg reagerer på, for det liker jeg *rødme* Det var mer det med ludder. Føler det blir nedsettende og respektløst... Æsj da... Men det finnes vel andre ting vi kan si som ikke er like "ille"
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #12 Skrevet 25. mai 2010 Hvis du føler at det er nedsettende å bli kalt ludder skal du gi klar beskjed om det. Det er ikke vits i å la seg behandle på måter man ikke liker. Du skal jo være like komfortabel under akten som ham.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #13 Skrevet 25. mai 2010 Jeg hadde foretrukket ludder... Eksen min kalte meg mamma. Og seg selv onkel...
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #14 Skrevet 25. mai 2010 *grøss*20.30. Da hadde jeg fort fått på meg fillene og føket ut av det soverommet gitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå