Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Fikk satt inn to egg torsdag for to uker siden. Siden jeg HATER disse hjemmetestene, tenkte jeg for første gang å dra å ta en blodprøve i stedet.

Hcg skilles vel først ut i blodet, så om jeg drar å tar en blodprøve i morgen på rd 13, skulle jo resultatet være relativt sikkert?

Hvis jeg drar tidlig å tar prøven, regner jeg med å få svaret utover dagen.

Huff, helt grusom dette!!!! What to do???

Er forresten utrolig glad for dette forumet!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141892443-testdato-f%C3%B8rstkommende-torsdag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil nok tro at blodprøve på rd 13 gir et relativt sikkert svar, men så er det jo slik at vi produserer veldig ulik mengde hcg...

Jeg er dessverre en utålmodig sjel, så hadde nok valgt blodprøve på rd 13... jeg selv testet positivt på hjemmetest rd 9 og det er jo veeeldig tidlig :-)

Uansett hva du velger, så ønsker jeg deg masse lykke til!!!

Tusen takk for hyggelig svar, Truva:) Tenker jeg tar den blodprøven i morgen, orker ikke vente lenger..

Skjønner ikke at jeg ikke skal bli gravid med ivf!! Vi har et barn på 5 år, laget på "naturmetoden" helt uten problemer, men nå går det altså ikke....:(

Så spennende.... krysser alt jeg har for en gledens dag i morgen :-)

Huff nei, det er ikke så lett å forstå dette, hvorfor noen lykkes og andre ikke... :-( noen må bare ha litt flere forsøk før man lykkes. Du er nå bra heldig som har et gull fra før da, men som sikkert ønsker seg et lite småsøsken.

Annonse

Sier også lykke til med blodprøven i morgen:)

Vet ikke om det er vanlig å få svar samme dag, men du kan forhøre deg. har du mulighet til å ta prøven på sykehuset, legge frem at du er så spent pga IVF så kan du være så heldig å få svaret etter at du har ventet litt. da prioriterer de prøven din først........det er lov og prøve seg:)

Lykke til iallfall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...