Gå til innhold

Flere enn meg som sliter med Lifeline gravid pillene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Off, sliter sånn med å ta de pillene. Den hvite klarer jeg så og si aldri å få ned, og jeg brekker meg og blir kjempekvalm hver gang.. :(

Er det flere enn meg som sliter med de? Hva tar dere isåfall istedenfor Lifeline som kan erstatte den dumme, hvite pillen..?

Mvh Lundie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter også kjempemye med dem. Kaster dem ofte opp også. Går jo an å bare kjøpe folat, det er jo det viktigste. For min del har det resultert i at jeg ikke har fått i meg så mange av disse pillene.

Skrevet

Eg og sliter veldig med dei. Brekker meg eller setter dei fast når eg skal svelge dei. I går satt faktisk den eine omega 3'en fast i svelget og gikk verken opp eller ned, brakk meg og fekk ikkje puste skikkelig. Men fekk den ned til slutt :-)

Det hjelper på kvalmen om man spiser litt før man tar dei. Då slepper man òg å gå å smake på omega 3 heile dagen :) Den lilla smaker kjempevondt forresten..

Skrevet

Jeg ble så utrolig dårlig av de der at jeg kutta det rett og slett ut i uke åtte.

Tror det er folaten som gjorde det egentlig. Nå tar jeg bare tran, det får holde.

Spiste jo mye folat før jeg ble gravid og fram til uke åtte så jeg har ingen dårlig samvittighet for det :)

Skrevet

Det anbefales å ta folat frem til uke 12 for å redusere mulighetene for ryggmargsbrokk. Jeg tar forresten B-vitaminer med folat, noen av dere som har prøvd de? Blir ikke dårlig av de :) Men, mulig innholdet av folat er for lite i denne?? Kjøpte de på grunn av at det var folat i de, men har aldri sjekka hvor mye... Tok ikke folat i mitt forrige svangerskap og det gikk heldigvis bra likevel (hadde ikke fått med meg at man skulle ta det...). Nå skal jeg spise det frem til uke 12 :)

Skrevet

De var så fæle at jeg kastet hele pakken. Har en gravid- omega 3 + folat som er helt ok (skal taes sammen med mat). Har også boks med kun folat som står ved medisinene mine så om jeg har glemt tar jeg denne på kvelden...

Skrevet

Jeg tar folat, tran tabletter og Multivitamin.... de er de viktigste fikk jeg høre, så lenge jeg tok tran tabletter og multivitamin trang jeg ikke ta lifeline....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...