Gå til innhold

~~ Slanketråden uke 21 ~~

Anbefalte innlegg

Skrevet

-

Uke 7: 68,5 kg

Uke 8: 68,0 kg

Uke 9: 67,0 kg

Uke 10: 66,7 kg

Uke 11: 66,0 kg

Uke 12: 66,0 kg

Uke 13: 64,9 kg

Uke 14: 64,5 kg

Uke 15: 64,7 kg

Uke 16: 63,8 kg

Uke 17: 64,5 kg

Uke 18: 63,5 kg

Uke 19: 62,6 kg

Uke 20: 63,0 kg

Uke 21: 62,4 kg

Trass i iherdig trening er det vanskelig å slanke seg i disse høytidsdagene. For mye god mat ødelegger, så de siste 14 dager har vært lite å skryte av for min del.

Noen flere som henger med på slanketråden, eller er alle andre på 30 days programmet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg joiner dere, har i hvert fall kommet igang med treningen, nå gjelder det matvaner!

Uke 20: 83,7

Uke 21: 82,5

Skrevet

Ligger også flatt, men motivasjonen for den siste kiloen er visst heller ikke så høy.....

Har begynt å tenke på stabilisering etter at jeg har gått ned 14 kg (og hadde tenkt til å gå ned en til).

Trener imidlertid en del styrke nå, så jeg merker at klærne sitter løsere selv om nåla på vekta ikke lirker seg....

Skrevet

Hmmm.. batteriene er flate på vekta mi..Må kjøpe nye. Kjedelig. Men trener og står på..er sprekere enn noen gang;-)

Skrevet

Kan henge meg på her!:)

veke 20 68kg

veke 21 66,3kg

Har nettopp starta, og har fått ein knallstart!:) Håpar det fortset på dinna måten, då eg har eit mål om å nå trivselsvekta rundt midten av juli:)

Skrevet

Finner ikke igjen den gamle tråden, men ligger fortsatt stabilt på 57. Må en skikkelig kick til igjen for å klare å gå mer ned. Vekten rikker seg ikke.

Skrevet

Jeg leste en interessant tabell i VG tidligere i dag. Tabellen illustrerer hvor mye trening som skal til for å gå ned 1 kg (eksempel dame 40 år ca 70 kg).

Hvis man går 6,4 km/t må man gå i 25 timer for å bli kvitt 1 kg fett.

Hvis man trener aerobic eller jogger 10 km/t tar det 10 timer å bli kvitt 1 kg fett.

Er man lettere enn 70 kg, eller eldre enn 40 år, går det enda lengre tid å slanke seg.

Dertil kommer det faktum at trening ofte gir økt apetitt.

Jeg skjønner mao hvorfor det går tråere og tråere med dennne slankingen for min egen del, og du Mona "lettvekter" skal jammen stå på hardt eller sultefore deg for å se noe resultat.

Tror du skal være veldig tilfreds med at du IKKE legger på deg, det er godt gjort;)

Skrevet

Såpass ja. Tror jeg dropper 25 timer gange for 1 kg altså:-O

Jeg er forsåvidt fornøyd, har innsett at kroppen har bestemt seg for å være der. Men jeg slet med å komme forbi 60 kg også da, som da var kroppens trivselsvekt. Nå er trivselsvekten tross alt 3 kg lettere og det er da bare en god ting:-D

Men - jeg har vært slapp i det siste, mye styr med utleie av leilighet og eksamen, så må skjerpe meg litt igjen, samt trene litt mer. Håååååper jo jeg skal klare å gå ned bittelitt til. Men for all del, jeg er fornøyd:-)

Skrevet

dytt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...