Gjest Nabaat Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Bor på mannen min sitt hjemsted.. Her er alle så etablerte og ingen har plass til nye bekjentskaper.. Går hjemme og kjeder meg snart ihjel uten venner.. Ser bare barna mine og mannen, og en jeg har blitt kjent med.. Hun har jo ikke tid til meg egentlig så hun bruker meg som dørmatte for seg selv og har tid til meg når ingen andre har tid. Godt for selvtilliten min.. alle mine venner bor i stavangerområdet og det er litt langt dit.. får dårlig selvtillit av dette.. Er så lei av å kjede meg :-(
Gjest Nabaat Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Skedsmo... Ganske langt unna stvg og ombo...
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 Har du servert mannen din tanken på det å flytte tilbake til Stavangerområdet, eller det det helt uaktuelt? Har mannen din noen venner du kan bli kjent med? Har du små barn du kanskje kan gå i barselgruppe med? Har flytta mye, så jeg veit hvordan det er å føle at man er litt "utenfor", og det føles fort veldig ensomt i lengden. Når det kommer til et slikt punkt må man bare gjøre noe med det, og det er ingen andre enn en sjøl som kan få fiksa det! Kunne det vært en mulighet å bli med i et idrettslag, kanskje er det noen aktiviteter i fritidshus i nærheten? Hva med å legge inn en kontaktannonse her inne, eller andre steder? Hva med å jobbe litt frivllig, knytte bekjentskaper der? Ønsker deg lykke til med å finne deg noen du kan dele tida di med, det trenger vi alle!
Gjest Nabaat Skrevet 25. mai 2010 #5 Skrevet 25. mai 2010 Ja, det er helt uaktuelt for han, det forstår jeg pga jobben hans og egentlig. Jeg kan godt bo her men er lei av å være utenfor. Jeg kan godt være med de jeg blir kjent med på ting men de kjenner liksom hvernadre og jeg bilr fort utelatt.. Jeg blir liksom ikke invitert på ting eller regnet med. Jeg gikk i barselgruppe men barselgruppa mi splitta fort opp og jeg har tvillinger = folk trodde jeg ikke hadde tid og jeg ble igjen utelatt. De vennene jeg har bor jo svært langt unna men jeg snakker ofte med de. Jeg er en ganske hyggelig person også så jeg forstår ikke hvorfor. Alltid når jeg er sammen med nye bekjtenskaper har vi det hyggelig og vi snakker mye sammen men jeg blir aldri prioritert til å møtes om du skjønner? Har også flyttet mye og det er alltid like vanskelig det her, men her jeg bor nå er det ekstreeemt vanskelig.
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 25. mai 2010 #6 Skrevet 25. mai 2010 Høres ikke godt ut, og ingen har godt av følelsen av å følge seg utenfor! Den er jammen ikke god! Har følt det sånn flere ganger sjøl, du veit at du aldri er førsteprioritet, og du føler at du egentlig ikke betyr så mye for andre, for de spør deg jo aldri om du vil være med, eller om du vil finne på noe... Enn hvor trivelig og hyggelig man er! Jeg trur ikke folk nødvendigvis mener noe vondt med det, ting er bare sånn at de ofte har nok meg seg sjøl til å se alle de burde ha sett! Hva tenker du i forhold til det å melde seg inn i klubber eller lag? Kanskje drive med litt frivillighet? Kontaktannonser? Kanskje det er noen her inne som bor i nærheten av deg?
Bulikuli Skrevet 25. mai 2010 #7 Skrevet 25. mai 2010 Hvor i Skedsmo bor du? Du trenger ikke si helt nøyaktig hvis du ikke vil da, men skedsmo er stort vet du Bor også i Skedsmo, på Strømmen nærmere bestemt. En annen ting er at det tar laaang tid å få seg et nettverk. Jeg brukte faktisk et par år før jeg følte at nå begynner jeg å bli litt kjent med folk og få venner. Det er også som du sier at aller er så opptatte. Er også av den oppfatningen. Ingen har tid er overskudd til å ta initiativ til og møtes. Oftest er det jeg som tar initiativ blandt mine venner.
Gjest Nabaat Skrevet 25. mai 2010 #8 Skrevet 25. mai 2010 Vel Linjalen - jeg bor i Lillestrøm.. Hvis du vil kan vi godt bli kjent - jeg vil og jeg har tid. Hehe.. Alle her ER veldig opptatt. Og alle har forestillingero m hvordan den og den er etc. Slitsomt å være innflytter her gitt
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. mai 2010 #10 Skrevet 25. mai 2010 Huff, skjønner godt hva du mener. Jeg bodde 3 år på "et sånt sted", og orka rett og slett ikke mer. Vi flytta til min hjemby, og nå koser jeg meg glugg ihjel :) Enda det bare var mellom 30 og 50 minutter til "meg og mine" (gubben er fra vestlandet, så han har lang vei "hjem" uansett) Får håpe du får en venn eller to her inne da )
Carina_1975 ❤ 2 kjekke gutter Skrevet 25. mai 2010 #11 Skrevet 25. mai 2010 Har også sendt deg en melding. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå