Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg mistet i januar og lurer på om jeg blir gravid igjen evt når?

Jeg har søkt på ny jobb, kan du se noe der om jeg får denne jobben eller?

Kontr spørsmål ( vist du har lyst)

* Har jeg hund?

* Har barn fra tidligere, hvor mange? ( 2, 3, 5 )

Tusen tusen takk på forhånd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei håper2010. :)

Jeg får opp her at du har hatt det ganske tungt i det siste, men at nå fremover får du mye du kommer til å glede deg over.

Du blir nemlig gravid i nærmeste fremtid, tror nok i løpet av sommeren hvertfall. :)

Du har to barn fra før, er det en gutt og ei jente?

Får opp ang kjærlighet at dere har utrolig sterke følelser for hverandre, og det som er viktig her er å uttrykke følelsene dine samme hva det er! :)

Får opp angående jobb at ganske snart skal du ta et viktig valg. Det som er viktig når du skal ta dette valget er å holde alle muligheter åpne, og velg utifra det du vil selv, ikke hva alle andre vil..

Mot og tapperhet vil gi gode resultater for deg nå når du får litt press på skulderne dine. Bruk din humoristiske sans gjennom denne perioden så ordner ting seg! ;)

Jeg får opp at etter den perioden her som kan være litt vanskelig får du en mestringsfølelse (du får nok jobben) og du får en følelse av at alle bitene du har letet etter faller på plass. :)

Håper noe stemmer ;)

Mvh

Torill

Skrevet

Tuuuussen tusen takk Torill. du virker kjempe flink, det med barna er litt rett jeg har gutt og jente men har nok flere enn 2 :-)

Jeg og sambo har ingen sammen så jeg håper virkelig at vi snart får en, føler vi har prøvd lenge nok nå.....

Ellers stremmer nok det andre føler jeg og ang jobb så skal jeg gi tilbakemld så fort jeg vet noe..

Du ser ikke noe mer nå ang graviditet hvilken mnd e.l?

Uff føler jeg kansje maser litt på deg her stakkar..... Du trenger ikke se vist du ikke orker du har jo allerede sett på meg snille deg..

Får du opp andre ting så si gjerne ifra....

mvh

Anita

Skrevet

Hei Tochill:)

Har sett litt her inne og ser at du er kjempe flink:)

Treffer jo du:)

Jeg har aldri blitt spådd før:)

Håper du vil ta deg tid til å hjepe meg.

Jeg er gravid i 6 uke. Har en følelse på jente men vet jo aldri.

Blir uansett glad:)

Hva tror du?

jeg er født 181086

han er født 170380

og har termin 26 januar:)

Håper virkelig på svar:)

Tuuusen takk på forhånd:)

Klem Stine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...