♥Spirevipp♥ Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Med lillegutt viste testen ihvertfall svak positiv 7 dager etter ikm...pleier aldri å gå over 29 dager. Har litt tyngre bryster, men ikke såre brystvorter... Hadde håpet på ny syklusrunde jeg nå...sukk! Flere som venter som meg?
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Høres ut som meg for 2 uker siden, men plutselig 10-11 dager etter IKM var testen positiv! Hadde 28 dagers sykluser før det, men hadde nok sein EL og ble gravid! Er et lite håp så lenge TR er borte!
♥Spirevipp♥ Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2010 Oi! Dette er spennende...jeg fikk positiv EL test den 04.mai, men hadde kun sex de tre dagene før el, og den 14. og 16. Var skikkelig sur på samboeren i en uke fordi han var opptatt den fruktbare uken....he he Har bare testet med digitale tester, og hvis jeg husker riktig trengte dem mer hcg for å slå ut. Får bare smøre meg med tålmodighet og vente... Takk for svar!
nurkisimaven Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 Føler med deg...sist jeg hadde tanta var 39 dager siden! å bare negative tester.. men leste om ei som hadde venta i 10 dager etter ikm med negative tester, å legen ba henne vente en uke til før hun skulle komme til legen pga noen ikke produserer hgc så tidlig..... så alt er vel mulig!
♥Spirevipp♥ Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2010 Man blir liksom galere av å vente når man er over ikm....godt å høre at det er flere her ute som venter. Har du noen graviditetssymptomer? Jeg har kun kviser og litt ømme bryster....føles ut som mensen kan komme når som helst, men nope der er det bare mer utflod enn vanlig. Tester du med strimler eller digitale?
Maewin Skrevet 25. mai 2010 #6 Skrevet 25. mai 2010 Har ikke tatt EL tester, men pga ekstrem regelmessig mensen i flere år vet jeg nå at jeg er 8 dager på overtid... men med tre negative tester! Er varm når alle andre synes det er kaldt eller behagelig, har veldig følsom luktesans og nå ligger jeg her og her kjempekvalm; har vært det siden jeg våknet. Synes bare ikke jeg kan fortsette å teste for jeg er utrolig usikker på at jeg er gravid.. og tester er dyre!!!! Så mange av oss som venter! Håper det klaffer for noen av oss!
♥Spirevipp♥ Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 25. mai 2010 Du har i alle fall tegn på at du er gravid! Tipper du er det, har også 3 negative tester bak meg - heldigvis fått de gratis av ei venninne av meg. Har du testet med Clearblue sine digitale gravidtitetstester? Lurer liksom på om jeg skal kjøpe noen billigere varianter. Typen har bursdag i morgen, så hadde vært gøy om den slo ut...hvis jeg tester da! hehe
Maewin Skrevet 25. mai 2010 #8 Skrevet 25. mai 2010 Awww, det hadde vært så koselig om du hadde testet positivt! <3 De to første jeg tok var billigtester, men den siste (tok den søndag morgen), var en CB digital.. men ikke så fancy at den ville vist uker om jeg var gravid. Har jo tegn på NOE, begynner bare å bli bekymret hva det noe er..
♥Spirevipp♥ Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 25. mai 2010 Krysser fingrene for oss - sitter på jobb nå med plutselig en intensiv hodepine. XXX - gi oss resultater snart!!!!!
nurkisimaven Skrevet 25. mai 2010 #10 Skrevet 25. mai 2010 Blæææ ingen tante enda..men nå kjenner jeg noen murringer..kanskje hun endelig har tenkt å dukke opp!!!!
Maewin Skrevet 25. mai 2010 #11 Skrevet 25. mai 2010 Vel, om hun skal komme er det vel bedre å bli ferdig med det og prøve igjen! Lykke til. <3 Selv er jeg så sinnsyk kvalm, har ikke lyst på noe.. gikk en tur på butikken for å lete etter salte ting og frukt, men har ingen matlyst. >_>
nurkisimaven Skrevet 25. mai 2010 #12 Skrevet 25. mai 2010 Fikk akutt stikning nedentil isted..minner meg om den gang jeg hadde en SA...huff! liker ikke dette:(
♥Spirevipp♥ Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #13 Skrevet 26. mai 2010 Negativ test i dag også gitt...hadde håpet jeg kunne gi samboeren en skikkelig kul bursdagsgave i dag! Jaja, det er forsatt ingen mens...så jeg håper fortsatt! Hvordan går det med dere andre?
Maewin Skrevet 26. mai 2010 #14 Skrevet 26. mai 2010 Tenk positivt, jenter! Jeg har ingen endringer... vel, bortsett fra at jeg var kvalm i HELE går da, men jeg har holdt med litt lenge i senga i dag, tar det rolig, håper det ikke blir sånn i dag også. Har e-mailet en helsesøster på universitetet for å spørre om jeg burde dra til legen, men ikke fått svar. Hun har bare åpent 2 dager i uken. Fastlegen min er oppe i Nord, og mannen min finner ikke papirene på hvem som er hans fastlege.. rotekopp. Jaja, føler meg litt bedre idag uansett så.. Burde jo ta en til test, men tørr liksom ikke. Var heller ikke istand til å kjøpe flere tester i går uansett, men ja..
♥Spirevipp♥ Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #15 Skrevet 26. mai 2010 Hehe Rotekopp, jeg sliter med bokstaver. Skriver så masse feil som aldri før. Selv var jeg plaget med intens hodepine i går, gitt seg litt i dag, men føler jeg vandrer i vakum! Krysser alle fingrer og tær for oss alle, hadde vært så kosleig å få positivt resultat nå etter så mye venting!
nurkisimaven Skrevet 26. mai 2010 #16 Skrevet 26. mai 2010 Jeg får bare negative resultater å det er vel for en grunn..drømmer så mye rart om dagene oxo... drømte at jeg fikk tanta å nesten blødde ihjel!!! Ikke testet meg i dag, men var pittelitt brunt i utfloden... Tante rød på vei?
♥Spirevipp♥ Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #17 Skrevet 27. mai 2010 Hvordan går det med dere? Har ikke testet i dag, men ingen tante her 10 dager etter IKM...blir så utålmodig av dette!
♥Spirevipp♥ Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #18 Skrevet 27. mai 2010 Hei dere. 10 dager over ikm: Da har jeg vært hos gynokolog....var ikke gravid, men hadde en cyste på eggstokken. Hun sa at den ikke var noe stor, bare 2,5 cm (syntes det hørtes stor ut jeg da)...men hun sa at den var normal og at det var mest sannsynlig at den var den som hadde gjort at mensen ikke kom. Hun sa at den ville nok forsvinne av seg selv, og kanskje få en liten blødning eller gå rett på neste syklus uten mens. Hun anbefalte meg også å slappe av og nyte prøvepreioden. Det har jeg tenkt, så nå logger jeg av barnimagen for en stund og reiser på ferie! Lykke til alle prøvere der ute, så sees vi nok om en liten stund!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå