Andrea3 Skrevet 25. mai 2010 #1 Skrevet 25. mai 2010 Hei! Har lyst på en av disse. Hvilken anbefaler du/erfaringer? Tips til hvor man kan kjøpe de, gjerne utenlandske nettsider. Andrea
Flippflapp Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 ergo ar jeg ikke prøvd, for jeg er mer en sjalperson, men jeg vil på det sterkeste anbefal en manduka...den er helt utrolig god å bære i.....også kommer den i en del limited deitions som er veldig fine (har sikkert ergo også da men) jeg liker som regel å handle på Lotusbarn. men det er jo mange fine nettbutikk linker på tettinntil....)
Andrea3 Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2010 Hei! Takk for tipset! Da har jeg vært inne på Lotusbarn og bestilt en Manduca. Har Moby Wrap bæresjal, men vil ha noe som er litt raskere og enklere å ta på.
SpongeBob Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 Hihi, jeg leste overskriften litt for kjapt og tenkte "enda en som vil ha tips om navn!" Ville vel ikke anbefalt verken Manduca eller Ergo som babynavn...
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 25. mai 2010 #6 Skrevet 25. mai 2010 anbefaler patapum jeg.. har selv en i toddler og en i baby størrelse forrige baby bærte jeg kun i bæresjal, som jeg syr selv
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 25. mai 2010 #7 Skrevet 25. mai 2010 Manduca!! Super på alle måter, og kan også brukes lengre enn Ergo fordi ryggpanelet kan forlenges. Kjøpes f.eks her; http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=258
Makko med to små gutter Skrevet 25. mai 2010 #8 Skrevet 25. mai 2010 Er ikke enig med Lykkeli&gla-venter jente nr 2♡.... Selvom manduca har lengere i panelet, er den ikke like like god å bære en større unge med... Mini er 21mnd og 15kg og jeg dovner bort i armene av å bære med manduca over lengere tid... Ergo'n går det helt fint med! For en baby likte jeg heller å bære med sjal eller maitai!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 25. mai 2010 #9 Skrevet 25. mai 2010 hm, så rart, slike problemer m Manducaen har jeg faktisk aldri hørt om før, så det er sikkert litt individuelt.. Jenta mi er 20 mnd, og her er d null problem ihvertfall!
Elefanten Skrukkeskinn Skrevet 25. mai 2010 #10 Skrevet 25. mai 2010 Manduca er super! Og ringslynge til de helt små er også genialt og enkelt.
Flippflapp Skrevet 26. mai 2010 #11 Skrevet 26. mai 2010 da har du gjort et godt kjøp! det du må huske på med det elastiske sjalet er jo at du kan knyte det på deg, også kan du ta ungen inn og ut som du ønsker, fks når du skal på butikken. bare knyte det på før du drar, også stappe babyen oppi når du kommer frem:)
Andrea3 Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #12 Skrevet 26. mai 2010 Tusen takk for masse gode tilbakemeldinger og tips. Skal gi Moby Wrapen min en sjanse til samtidig som jeg gleder meg til Manducaen kommer i posten ;o)
husmus &2 Skrevet 26. mai 2010 #13 Skrevet 26. mai 2010 Jeg liker godt Manducaen jeg, men å bære en på 13 kilo og 20 mnd rundt i den i dag er uaktuelt. Det er det egentlig i hvilken som helst sele. Bortsett fra det vil jeg absolutt anbefale denne, utrolig digg, men en kjenner det i skuldrene men det gjør en vel med alle seler etterhvert kanskje...
Makko med to små gutter Skrevet 26. mai 2010 #14 Skrevet 26. mai 2010 Jeg greier som sagt helt fint å bære mini på 15kg i ergo selen, fordi jeg får det meste av vekten hans ned på hoftene (når jeg lære å sette han skikkelig i den). Sitt helg gikk vi en 4timestur i marka der mini stort sett satt på ryggen. Joda jeg kjenner det jo, men veldig tungt er det ikke, kunne ha godt 4timer til....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå