Gå til innhold

Se på denne leiligheten...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble ikke akkurat fristet jeg, fryktlig mørke og tunge gulv og kjøkkeninnredning. Også er jeg heeelt ferdig med leilighet, aldri mer :-)

Skrevet

Så ut som den ungkarsbula jo?!?!

Skrevet

Nja.... kanskje med mye oppussing og nytt interiør ?

Skrevet

Å, herregud. Helt forjævlig innredning og det ble med ett veldig logisk da jeg så at det er i VENNESLA! Spy.

Skrevet

Jøss, så mange negative folk det var her da!

Syns den så grei ut jeg! Kunne gjerne bodd der jeg hvertfall. Litt andre møbler og gardiner, så ville den blitt kjempefin!

Hadde nok ikke valgt det kjøkkenet selv, men reagerte ikke på at det var noe spesielt ille heller.

Skrevet

Såg nå heilt grei ut.

Lett å endre på ting så det blir sin eigen smak. Ser jo ikkje akurat på interiøret når ein kjøper seg bustad, meir om det er bra vedlikeholdt og sånt.

Folk er kresne.

Skrevet

Synes leiligheta var kjempe fin jeg=) Kunne bodd der jeg også=)

Skrevet

Kunne lett ha funnet flere leiligheter som jeg synes er mye verre enn denne.

Ville aldri i livet valgt et slikt kjøkken, eller akkurat den parketten - ei heller peisen. Vegg-til-vegg teppe er ikke noe jeg ville gått for, men det er ikke det verste å bytte ut. Alt annet var da kurant nok, handler bare om å innrede med egne møbler det, da.

Skrevet

Var litt mørk og trist. Men det kan jo være noe med fotografens belysning? Synes leiligheten er fin men den trenger litt friske farger da:)

Så du ser den ikke skikkelig før du ser den i virkeligheten.

Hva med noen tapeserte vegger og noen nye farger på veggene.

Egentlig ganske lette og raske ting som kan gjøres for å få den perfekt:)

Lykke til :)

Skrevet

Likte den ikke. Liten og trang, for mye møbler og altfor mørke møbler og gulv, får leiligheten til å se enda mindre ut.

Skrevet

Synes den var fin jeg :) Kunne glatt bodd der om det var på en annen side av landet..

Skrevet

Hvorfor skulle jeg se på denne leiligheten?!

Skrevet

Akkuratt min stil.

Men alt for LITEN for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...