Gå til innhold

Dere som har voskt opp med bare et søsken....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føltes det nok? Eller savnet dere å ha flere? Jeg har o nå, og er egentlig fornøyd med det, men syns det virker litt stusselig å bare ha et søsken.... Skal vi ha en til må vi begynne å produsere nå for å ikke få en etterpåklatt, men jeg er SÅÅÅ lite gira på å gå gravid igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 2 nå skulle det være :-)

Skrevet

Jeg har 3 søsken, men de to andre bor langt unna og de føles ikke som søsken i den forstand. Har savnet å være litt fler søsken i hus, men ikke noe kjempestort savn. men det virker veldig å gøy å være en stor familie, særlig i høytidene når alle samles.

Skrevet

vokste opp med tvillingsøster. Var helt supert det, hadde masse glede av hverandre og savnet ikke andre søsken. Men er kanskje ikke sammenlignbart da vi var tvillinger..?

Skrevet

Har en søster, og har aldri savnet å ha flere søsken:o)

Skrevet

Jeg er vokst opp med en bror, og det føltes helt greit ut, fikk en bror til da jeg var 17 år, men han har jeg følt meg mer som en tante til, enn som storesøster.

Uansett er det jo ikke sikkert at barna vil komme overens, så om man har en eller fire søsken trenger jo ikke å bety noe. Som regel er det jo vennene som er viktigst når man er barn i alle fall.

Skrevet

Jeg har kun et søsken, en søster som er 5 år eldre enn meg. Jeg savnet aldri flere søsken, hadde nok av venner i nærområdet. Lekte fint sammen med søsteren min da vi var små, litt småkjekling ble det selvsagt, men nå som vi er voksne er vi veldig gode venninner.

Skrevet

Har berre ein bror, og har alltid sakna å ha fleire søsken. Kunne tenkt meg ei søster. Men sånn er livet ;)

Skrevet

Jeg har en søster som er over seks år eldre enn meg. I oppveksten kom vi aldri overens, så jeg ønsket vel heller at jeg var enebarn :P

I voksen alder har vi blitt gode venner og NÅ skulle jeg ønske vi var flere! Spesielt når jeg ser på Brothers and Sisters :)

Skrevet

Jeg har ett søsken og har aldri savnet flere. Vi kranglet så busta føyk når vi var mindre, men vi var der alltid for hverandre. Og når vi ble større ble vi veldig gode venner.

Selv har jeg to, og vil ikke ha flere. Jeg har nok med de to jeg har, nå er det bare tantebarn og barnebarn som skal komme av babyer. Nå er det tid for å låne babyer.

Skrevet

Jeg hadde nok syntes det var nok om vi hadde et ok forhold, men vi har kranglet hele livet, og slik er det fortsatt. Natt og dag.

Skrevet

NÅR skal enkelte forstå at barn ikke savner søsken de ikke har??

Jeg hadde en bror, og ønsket gjennom hele barndommen at jeg kunne vært enebarn, fordi vi kranglet så forferdelig. Nå er vi venner, men jeg savner ikke flere søsken.

Fins det virkelig folk som går og piner seg selv med tanker som ´åååå, jeg skulle ønske jeg hadde et søsken til, da hadde livet vært sååå mye bedre´? Get a life!!

Skrevet

Har en eldre bror, og har aldri savna flere søsken..

Skrevet

Jeg har alltid savnet en bror. Kanskje fordi jeg har enklere for å forholde meg til gutter/menn. De er ikke så slue som jenter er, og vi to søstrene kranglet også som busta føyk. Vi har fortsatt svært ulike personligheter, men krangler ikke lenger. 4 år imellom oss.

Skrevet

Savnet det ikke som barn, men min bror flyttet tidlig vekk for å studere og etter det var jeg egentlig enebarn i mange år.

Tenker i dag at det kunne vært greit med søskenbarn til mitt barn, og tanter og onkler for henne å spise søndagsmiddager med. Og ha noen i nærheten å be om håndverker-hjelp.

Skrevet

Jeg har en lillesøster som er 2 år yngre enn meg. Når vi var mindre skulle jeg ønske at aldersforskjellen var større. Ellers så ønsket jeg meg veldig en lillebror. Mamma var gravid når jeg var ca 10 da, og barnet klarte seg ikke. Jeg rakk vel kanskje bare å venne meg veldig til tanken på flere da.

Ellers har jeg en veldig stor familie, og mange søskenbarn. To av disse søskenbarnene er på samme alder som meg og min søster, og de føles som to ekstra søstre.

Skrevet

Jeg har en søster som er fire år eldre. Vi har alltid hatt en nært søskenforhold. I dag skulle jeg ønske at jeg hadde enda flere som henne. Aldri savnet flere søsken som liten. Venter nå nr tre selv. Har alltid sagt at dersom mine barn skal få flere søsken, er det jeg som må gjøre noe med det.

Skrevet

Jeg har en lillesøster, og ønsket meg flere da vi var små. Nå i voksen alder er kanskje ønsket om flere søsken enda større:) Skulle ønske jeg hadde 1 eller 2 til selv om jeg og lillesøster er veldig gode veninner i dag:)

Skrevet

Har en lillebror og har aldri hatt ønske om flere søsken. Vi har et kjempegodt forhold, og det er nok.

Skrevet

Har en yngre bror, og har aldri kunnet tenke meg flere :-)

Skrevet

Jeg savnet søsken som jeg ikke hadde! Og det gjør jeg enda!

Jeg vokste opp med en bror og ønsket meg alltid fler søsken! Så det du sier 10-09 er bare tull.

Jeg har i dag mange barn og ønsker meg flere! Ser at de har stor glede av hverandre.

Skrevet

Jeg har en yngre bror. Min mor er kronisk syk og jeg tok meg mye av han. Jeg Følte aldri det var lite med en bror. Han hang i #skjørtekanten# min hele oppveksten. Har et nært vennskap den dag i dag, selv om begge har flyttet hjemmefra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...