Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen tips til gode amme-bh'er. Bruker for tiden Triumph, som jeg har forstått er godt likt blant de fleste ammende, og jeg må si meg enig; veldig behagelig å ha på! Men jeg reagerer på at den er veldig "høy" over brystet, dette fører til at bh'en viser over de fleste toppene jeg har. For eksempel er singlet nokså håpløst å ha på seg, ser rimelig teit ut at bh'en kommer over kanten på singlet'en... :-p

Eneste andre merket jeg har prøvd er Lindex sine, de var for å si det rett ut noe skikkelig dritt. Direkte vonde å gå med, den loddrette spilen i siden "stakk" meg.

Noen tips til andre bh'er som er behagelige, men ikke for "høy" over brystet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dessverre ikke noe tips - de ammebh-ene jeg har hatt har vært slik.

Det som imidlertid jo er greit med de svarte fra triumph, er jo at de kan gå som bikinioverdel......

Skrevet

Jeg vil anbefale Anita-BH som du får kjøpt i ammebutikken.

http://www.ammebutikken.no/produktkategori/2/amme-bh.aspx

Har den til 459, av bomull, bruker stor str. Er veldig fornøyd. Har også Aclima sin ull-BH og det er favoritten. Strammer ingen steder. Unngå BH med spiler eller som klemmer. Det kan sette melkekjertler i klem og hindre flyten av melk eller redusere melkeproduksjonen. Stram BH kan forårsake brystbetennelse.

Skrevet

Jeg har kun forsøkt sparkjøp sine (Amy) og er veldig fornøyd. Men denne gangen jeg skulle handle, så hadde de ikke uten bøyler lenger. Jeg som hadde vendt meg til uten bøyler og så gå til innkjøp av bøyle-bh. Det ble litt rart. Har ikke fått brukt de nye så mye pga tilstoppede melkeganger. Bør ikke bruke bøyle da.

Skrevet

Mine er kjøpt på lindex, de synes ikke over singletter. Ser ut som vanlige bh'er. :-)

Skrevet

Har bare klipt vekk spilene (viktig!).

Jeg ga vel rundt hundrelappen pr stk. Billig og bra!

Skrevet

Det var en god ide. Så slipper jeg å kjøpe enda nye. De gamle jeg brukte til forrige barn er litt utslitte.

Skrevet

jeg kjøpte en på lindex jeg liker veldig godt. den går ikke høyt opp og den er uten spiler.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg kjøpte også amme bh på Lindex.. SHIT fornøyd med den amme bh`n.

Er uten spiler.. Kjempe god og gå med..

Kjøpe en amme bh fra H&M med spiler og den er ikke mye god og gå med :S Også er den blitt for liten og :P

Så må skaffe meg en amme bh til..

Men vi har ikke Lindex butikk her i by`n :(

Skrevet

dem har noen gode på kapphal til 159kr,bruker bare dem jeg å er super fornøyd. Lykke til!!

Skrevet

Nå er jeg temmelig stor, så jeg må ha en del støtte (75J). De beste jeg har funnet hittil er fra Change med spiler. For min del går det bra med spiler så lenge det er riktig størrelse. D.v.s. at cupen må være så stor at spilene skal gå under og på siden av brystene, ikke oppå.

Sist jeg ammet brukte jeg denne (http://www.underverker.no/ammebh_fra_abecita_linn%E9a_bj_cup/P_155), men nå har de endret på fasongen så den blir for bred for meg.

Skrevet

Jeg har også gått til innkjøp av Change sine nå. Sitter finere og ser finere ut enn de jeg har fra Triumph. Triumph sine er greie og gode, men mine bryst henger mer i dem. Har vel også sammenheng med at de jeg har fra Triumph er uten spiler og jeg til vanlig alltid bruker med spiler. Satser på at spilene i de fra Change ikke ødelegger eller klemmer. Har kjøpt dem slik at det er plass til brystene i dem. Viktig som andre også har nevnt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...