sab22 Skrevet 25. mai 2010 #1 Del Skrevet 25. mai 2010 Hei Jeg er gravid med termin 22. nov 2010. Far er selvstendig næringsdrivende. Var fast ansatt frem til mars 2010. Driver nå eget firma med bare han som ansatt. far skal bare ha fedrekvoten. mor tar resten av perm. 1, I søknaden om foreldrepenger skal jeg oppgi fars brutto inntekt, men er den da fra arbeid elle næring? Han overfører lønn til seg selv fra firmaet. Er det da denne lønnen som skal skrives som brutto inntekt? 2, Hvilken dokumentasjon skal legges med siden far er selvstendig næringsdrivende? Han har jo ikke arbeidet et år enda og har dermed ikke dokumentasjon fra flere år tilbake. 3, "utbetaler arb.giver lønn utover arb. periode"? Det er jo han selv som utbetaler lønn. skal jeg krysse nei her da? 4, Vi skal ha 80% dekning. far skal ha 10 uker fedre kvote. Hvor mange uker har mor da? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141891803-spm-foreldrepenger-far-selvstendig-n%C3%A6ring/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå