Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Og føler meg så sinnsykt sentimental. Jeg hadde akkurat gått og lagt meg. Men fikk ikke sove. Kynnere. Husker jeg så på klokka på mobilen i det jeg sto opp. 25:05 00:04... Jeg belaget meg på en kynnernatt med BIM og Facebook. Lite viste om at kynnerne var verdens nydligste lille skapning sine første "her kommer jeg" Jeg kan nesten kjenne krampene i magen jeg. Jeg tuller ikke. Tenker dere sånn, når deres fyller år?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Han har ikke flyttet ut av magen min ennå, men det kan godt være jeg kommer til å føle likedan :-)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 Haha, nei... hehe, vi er nå forsjellige vi mennesker
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 Jeg følte det litt som deg da lillemann fylte ett år forrige måned. Jeg greide ikke finne på noen god måte å feire på syntes jeg, og for lillemann gikk jo dagen hus forbi... så etter leggetiden hans, rotet jeg litt rundt på web-tv og fant frem den episoden av luksusfellen som jeg fånyttes prøvde å følge med på mens jeg satt med rier og telte sekunder og minutter for ett år siden ;-) Det var morsomt å se hvor lite jeg hadde fått med meg, samtidig som det brakte minner tilbake Sukk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå