Gå til innhold

Hvor blir pengene av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, jeg sliter med tiltaksløshet og er syk dermed ikke så nøye med hvor ofte vi handle i uke eller om dagen, men come on vi bruker da ikke 20.000 kr til mat og tull. Jeg har ikke fått betalt husleia for denne mnd fordi vi rett og slett ikke har råd til. Vi har brukt 20.000 kr siden 15. Mai (9 dager) jeg vet bare hvor 10.000 av de pengene gikk til, resten aner jeg ikke. Det er noe galt...alvorlig galt. Har mange regninger å betale og ingen penger før 15. Juni.

Dette blir verre for hver mnd, nå er det så ille at vi ikke har penger til å betale regninger og noe ganger må låne penger til mat. Dette er blitt en ond sirkel, pengene kommer inn i konto og går til gjeld og mat....og jeg som måååå kjøpe litt klær til barna. Oi nå kom jeg på noe....kan det være pågrunn av 17. Mai feiringen at ting er ut av kontroll denne mnd? Jeg har brukt pengene til noe, men hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du bruker bankkortet så er det en smal sak å finne ut hvor du har brukt pengene.

Jeg ville spart på ALLE kvitteringer de neste mnd så kan du kartlegge hvor pengene blir av. Så finne ut hva som er unødvendig og hva som er nødvendig. Tipper det er mye dere kan kutte ;)

lykke til!

Skrevet

Har du en sparekonto? Jeg lider også av økonomisk dysleksi og hver måned overfører jeg nesten hele lønna til sparekonto og så gir jeg meg selv lommepenger. Det funker faktisk og på den måten begrenser jeg meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...