Gå til innhold

Lurer på noe jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir en eggløsningtest alltid positiv ved en graviditet????

Bare lurer altså...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja d vil jeg tro, så lenge du har nok av stoffet som skal slå ut på testen..

Har alltid funka for meg iallefall denne eggløsningstesten som graviditetstest :)

Og så klart så lenge testen er i orden da og ikke er noe feil med den. :)

Skrevet

Den første jeg var gravid med men mistet i uke 14 slo eggl.testen ut 5 dager før ikm. Grav testen ville ikke slå ut før kvelden før ikm.

Med han jeg er gravid med nå slo grav.testen ut 4 dgr før ikm mens eggløsningstesten ikke slo ut før jeg var 1-2 uker over ikm. Samme eggl.testen som med førstemann. Så min erfaring er at den ikke alltid slår ut med en gang ved en graviditet. Ønsker deg masse lykke til fremover. Stooor klem. Ps krysser alt jeg har for deg og at behandlingene dine virker.

Skrevet

Takk for det katta :) Følger med deg :) Du har vel ikke så alt for lenge igjen, stemmer det ikke? Du får ha masse lykke til fremover :)

Har bare vært veldig rar i formen i noen dager. Brente av en test idag, negativ. Så da er det vel kroppen som spiller meg et puss.

Pause mnd nå, blir egentlig veldig rart, mem vi har vel gost av det også :)

Skrevet

Følger spent med på deg og vennen. Målet mitt er var at du, tirilgirl og lillesnuppis skulle bli gravide før jeg fødte. Nå har jo i allefall en av dere blitt det og jeg har ca 7 uker igjen. Nå er det deres tur. Krysser fingre for at dere er godt igang innen jeg føder. Her spreller lillemann i vei og jeg gleder meg til å høre deg si det samme. Du fortjener så inderlig et barn og det vil du snart få også med litt hjelp. Håper du er gravid nå da siden du har pause mnd, var jo slik Alexander ble til! Stoooor klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...