Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Hva ønsker dere neste gang? Jeg har en gutt (første) og tenkte da jeg var gravid med han at det var det samme hva det var, hadde ingen ønsker om kjønn. Så ble jeg gravid med minsten og da ønska jeg meg ein gutt til jeg, og jammen ble det det Håper på jente 3.gang, men gud så gøy det hadde vært med en gutt til. Tror aldri jeg vil stoppe å lage barn jeg..
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Jeg ønsker meg en jente og en gutt til, men det hadde vært like stas med to gutter eller to jenter.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 hehe vi håpet på jente som nr en da vi fikk vite gutt på ul ble vi så glad han var frisk at de spilte ingen rolle hvilket kjønn de var nå håper vi på en gutt til hehe venninne mine fikk jenter.. men vi fikk en nydelig, å snill gutt så blir spennende å se hva neste blir, men uannsett kjønn. vil h#n bli like elsket som storebror
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 Jeg har en gutt på et år. Da jeg var gravid ønsket jeg meg jente. Jeg tror det var mest fordi jeg kjenner til jenter liksom.. Kjenner jentekodene på en måte. Nå når jeg har gutt føles det nesten omvendt. Nå kjenner jeg jo best til hvordan det er å ha gutt, selv om jeg tror forskjellene først viser seg langt senere enn i første leveår. Jeg ønsker meg jente neste gang også denne gangen, men ikke like mye... Det hadde vært veldig koselig med gutt også. To brødre har nok også mer glede av hverandre, enn en bror og en søster..
Ranveig R Skrevet 24. mai 2010 #6 Skrevet 24. mai 2010 Eg har alltid ønska meg ei jente. Fekk gut først (og det var/er kjempekoseleg), men er glad for at vi fekk jente andre gong. Skal vi ha eit barn til speler det ingen rolle for meg kva kjønn det er, no har eg ein av kvar.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #7 Skrevet 24. mai 2010 Jeg har en gutt og vil helst ha gutt neste gang også Er guttemamma jeg:)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2010 #8 Skrevet 24. mai 2010 Eg har ein gut, og då eg vart gravid på nytt tenkte eg at det ville vere kjekt å få ein gut til. No seier ei som "ser" at ho trur det vert ei jente, og då tenkjer eg at det og vil vere spennande. Er spent på kva ul seier. Synes liksom det verkar litt enklare med gutar, men er vel kanskje fordi eg er van med det, som berre har brødre sjølv :-)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #9 Skrevet 25. mai 2010 Har gutt, og ønsker meg en gutt til. Disse guttene er og forblir hjerteknusere Men jente ville vært spennende det óg.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #10 Skrevet 25. mai 2010 Ønsket meg gutt først (aner ikke hvorfor), og fikk det. Neste gang hadde det vært fint med en jente. Da blir det liksom "balansert" ;-) Tror de har godt av å vokse opp med motsatt kjønn også. Tror også at det går mer på personlighet og nærhet i alder enn kjønn når det kommer til søskenforhold. Ønsker meg også jente fordi det kan jo hende jeg ikke orker tanken på å føde en 3. gang, og da kunne det vært greit med en av hver :-)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #11 Skrevet 25. mai 2010 ønsket meg jente først, men fikk gutt. Ønsket meg jente nr 2 og fikk det.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #12 Skrevet 25. mai 2010 Ønsket ikke et kjønn men hadde en følelse på jente. Ble et sjokk at det var er gutt men han var frisk å rask så gleden var enormt stor uansett. Hvis jeg kunne valgt hadde det blitt 2 av hvert kjønn. Men uansett om det skulle komme 3 gutter til eller 3 jenter er hovedsaken at alle er friske. Det er det jeg ønsker mest av alt.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #13 Skrevet 25. mai 2010 Jeg ønsket meg en gutt og fikk en gutt.Ønsker meg en gutt til fordi jeg har en fra før og ønsker meg jente av samme grunn så blir glad uansett:) Men disse små guttene er noen hjerteknusere altså...sier en totalt subjektiv guttemamma;)
AussieAnette Skrevet 25. mai 2010 #14 Skrevet 25. mai 2010 Jeg har en gutt på 8 mnd, og tar gjerne en gutt til
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #15 Skrevet 25. mai 2010 Jeg har to gutter + ei lita jente, helt perfekt:)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #16 Skrevet 25. mai 2010 Jeg er mamma til en hærlig, liten gutt, og kjæresten min er pappa til ei nydelig jente - om vi noen gang får barn sammen, er det fullstendig likegyldig hva slags kjønn det blir
3småtroll♥ Skrevet 25. mai 2010 #17 Skrevet 25. mai 2010 Første gang ønsket jeg egentlig gutt, men fikk jente. 2. gang tenkte jeg ikke så mye på det, fikk jente og det ser jeg jo nå passet fint da det bare er 13 mnd mellom og de er jo så gode venniner;) 3. gang sa alle de håpet at vi "endelig" skulle få gutt.... Må inrømme at jeg nå var så vandt til jenter at tanken om å bli guttemamma var litt skummel så jeg håpet nesten på en jente til, men ble gutt gitt og jeg trives som både jente- og guttemamma:) Nå blir det nok ingen fler barn på oss, men skulle jeg blitt gravid hadde jeg ikke brydd meg om kjønn;)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #18 Skrevet 25. mai 2010 Fikk jente som nr 1, jente som nr 2, gutt som nr 3 og nå tror vi det blir en gutt som nr 4 Hadde vært mest praktisk med gutt nå da, siden det nyeste babyutstyret vårt er mye blått .D Men like herlig både med gutt og jente, så blir like lykkelig uansett hva det blir
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #19 Skrevet 25. mai 2010 har tre gutter og ei jente.... syns begge kjønn er morsmomme, og er veldig glad for å ha begge deler. om jeg skulle få en liten til må jeg jo si at jeg skulle ønske ei jente..men kun for å kunne kjøpe alle søte jentebabyklærne... (derfor spiller det igrunn svært liten rolle og hadde blitt vel så glad for en godgutt til også)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #20 Skrevet 25. mai 2010 Da vi ventet nummer to tenkte vi at det kunne være praktisk om det var en gutt, siden den kunne arve det meste. Utover det sytes vi det ikke hadde noe verdens ting å si. Vi har fått to jenter etter gutten, og det føles helt riktig
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #21 Skrevet 25. mai 2010 Jeg har to gutter og det passer meg perfekt. Jeg ønsket meg gutt andre gangen også men hadde selvfølgelig blitt glad hvis det kom en jente:) Jeg tror jeg nok hadde ønsket meg gutt igjen hvis jeg blev gravid men det er nok fordi jeg er vant til gutter. En jente vil være like velkommen.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2010 #22 Skrevet 25. mai 2010 ønsket gutt, og fikk gutt 1. gang, likegylding til kjønn 2. gang (kjekt med to tette gutter og kjekt med en av hvert kjønn), og fikk gutt. Neste gang ønsker jeg jente =) Men samtidig er det veldig kjekt med tre gutter også. Vi blir hvertfall komplette med en søskenflokk på 3!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå